30 lat Blue Print | MOTOFAKTOR

30 lat Blue Print

Przed trzydziestu laty w małym mieście w południowo-wschodniej Anglii narodziła się marka, która stała się jednym z wiodących dostawców części zamiennych na niezależnym aftermarkecie.

Utworzona nazwa marki Blue Print – wraz z charakterystycznym logo w postaci odcisku kciuka – była komunikatem potwierdzającym jej wyraźną deklarację oferowania wyłącznie części zamiennych w jakości odpowiadającej OE, przeznaczonych do pojazdów japońskich, a później koreańskich. Zobowiązanie to przestrzegane jest równie rygorystycznie obecnie, jak i w momencie powstania marki w roku 1994.

W 2012 roku spółka Ferdinand Bilstein GmbH + KG nabyła firmę Blue Print, uzupełniając potężne trio marek tworzących bilstein group, zasłużenie cieszącą się międzynarodową renomą. Obecnie Blue Print w dalszym ciągu koncentruje się na częściach zamiennych do samochodów azjatyckich i lekkich samochodów dostawczych, w tym do najnowszych modeli hybrydowych, elektrycznych, a także prężnie rozwijających się marek chińskich.

Jednak poza słynną „azjatycką” specjalizacją Blue Print oferuje również produkty do pojazdów europejskich w ramach programu „All-Makes”, czyli asortymentu do wszystkich marek, obejmującego filtry, hamulce i sprzęgło. A wszystko jak zawsze z gwarancją Right First Time, czyli pewności perfekcyjnego dopasowania każdej części.

Bradley Bowman – International Brand Development Manager (w segmencie samochodów osobowych i dostawczych) – komentuje:

Niezależny rynek części zamiennych i ogólnie przemysł motoryzacyjny stale się zmieniają i dywersyfikują. Firma Blue Print pozostaje zaangażowana w swoje główne kompetencje, aby w myśl zasady Right First Time oferować klientom i kierowcom na całym świecie odpowiednią jakość, obsługę i wsparcie techniczne. Tak jak to ma miejsce od 1994 roku.

Dołączcie więc do nas i życzcie Blue Print wszystkiego najlepszego z okazji 30. urodzin! Na kolejne 30 lat…

 

belka Wiadomości Google

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).