40 lat Fiata Pandy | MOTOFAKTOR

40 lat Fiata Pandy

Z okazji "40. urodzin" modelu Panda, FIAT przygotował specjalny materiał wideo poświęcony włoskiemu maluchowi.

Na przestrzeni lat, FIAT Panda zyskał reputację samochodu na każdą okazję, dzięki swojej wszechstronności i słynnej funkcjonalności. Z tego względu wielu klientów włoskiej marki wybiera Pandę od 40 lat.

 

Liczne rozwiązania są „zapakowane w niewielkim pudełku”. Aby dowiedzieć się więcej o procesie tworzenia wszystkich smart solutions, które odniosły sukces na przestrzeni trzech pokoleń, Luca Napolitano, dyrektora marek FIAT, Lancia i Abarth na region EMEA, odwiedził Heritage Hub w zakładzie Mirafiori, by porozmawiać z Roberto Giolito, dyrektorem działu FCA Heritage na region EMEA.

W tym filmie cofamy się w czasie, aby wspólnie odkryć, dlaczego FIAT Panda zyskał sławę modelu mającego wiele "inteligentnych" rozwiązań. Z pokolenia na pokolenie miejski samochód marki FIAT zawsze imponował swoimi oryginalnymi praktycznymi rozwiązaniami, stworzonymi i zaprojektowanymi w celu poprawy funkcjonalności na pokładzie zarówno dla kierowcy, jak pasażerów i, zapewniając doskonałą równowagę między formą a funkcją. Modułowe fotele, tylna składana kanapa i płaska przestrzeń ładunkowa, to tylko kilka z "inteligentnych" rozwiązań, które przyczyniły się do tak ogromnego sukcesu Pandy. Sukcesu pod każdym względem: FIAT Panda jest najlepiej sprzedawanym samochodem na rynku włoskim i konkuruje z FIATem 500 w Europie o pozycję lidera w segmencie małych samochodów miejskich. Często mówimy, że Panda jest funkcjonalną ikoną naszej gamy, najbardziej racjonalnym, najbardziej przystępnym i najbardziej demokratycznym modelem FIATa, a teraz rozumiemy doskonale dlaczego.

- Luca Napolitano

Przestronność, kompaktowość, styl, uniwersalność, przystępna cena, zabawa i funkcjonalność, to cechy, których Klienci poszukują w samochodzie. Panda ma to wszystko i jeszcze więcej. Panda jest archetypem, modelem wzorcowym pod względem praktyczności i swobody użytkowania. Wystarczy pomyśleć o "pełnym prostoty" wnętrzu. Jest to przestrzeń, którą można wypełnić tak, jak się chce. Na przykład, doskonała, otwarta półka w desce rozdzielczej aktualnej wersji Pandy. Z jednej strony złożona z perspektywy projektu, a z drugiej bardzo łatwa w użyciu. A co możemy powiedzieć o szybach? Zapewniają one stałą widoczność 360°, dzięki kolejnemu "inteligentnemu" rozwiązaniu, światłom tylnym. Wiele ostatnio słyszymy o autonomicznej jeździe, ale Panda od dawna oferuje "monitor martwego pola". Jedyną różnicą jest to, że jest on analogowy.

- Roberto Giolito

 

Kontynuując temat dzisiejszych „inteligentnych” rozwiązań, należy zauważyć, że FIAT Panda był pierwszym samochodem miejskim z hamowaniem awaryjnym, pierwszym z uchwytem na smartfon, z nawigacją Waze wbudowaną w aplikację Panda UConnect, co uczyniło z niego samochód jeszcze bardziej nastawiony na media społecznościowe i multimedia. Ostatnią nowością jest wprowadzony na rynek w maju bieżącego roku pakiet D-Fence by Mopar, składający się z wydajnego filtra kabinowego, oczyszczacza powietrza i lampy UV, który eliminuje nawet 99% bakterii we wnętrzu samochodu. I nie można też zapomnieć, że Panda jest pierwszym małym samochodem miejskim, który stał się mobilnym hotspotem, wykorzystującym wbudowane Wi-Fi by Wind, by zapewnić łączność wszystkim pasażerom.

 

Teraz jest również dostępny w wersji Panda Easy Hybrid, stając się jednym z najbardziej dostępnych samochodów hybrydowych na rynku. Nowy model oferuje wszystkie zalety wydajnego, kompaktowego, lekkiego i przystępnego hybrydowego układu napędowego.

 

Źródło: FIAT

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).