Czasopismo zyskało nowy, świeży wygląd i zostało rozszerzone o artykuły od starszych dziennikarzy, głównych stowarzyszeń branżowych oraz producentów i dystrybutorów, którzy są liderami marek w swojej dziedzinie.
Od 2014 roku IN!SIDE publikujemy cztery razy w roku, dzieląc się wiadomościami o inicjatywach Nexusa. Rozwinęliśmy się na tym, udzielając głosu naszym członkom, dostawcom i partnerom za pośrednictwem bloga Nexus. Wraz z ewolucją rynku, NEXUS i nasza społeczność coraz bardziej angażują się we wszystkie działania, które kształtują przyszłość rynku posprzedażowego, wspólnie rozwijając sieć profesjonalistów i ekspertów, aby realizować ważne projekty poza głównym biznesem Nexusa. Nadszedł więc odpowiedni czas, aby rozszerzyć magazyn, aby stworzyć możliwość dalszego dzielenia się artykułami od ważnych liderów opinii i wpływowych osób na rynku wtórnym. Pierwsza edycja IN!SIDE w nowym wydaniu skupi się na zrównoważonym rozwoju. Naszym celem jest pobudzenie umysłu oraz zapewnienie zasobów i informacji, które pomogą promować ruch w kierunku bardziej zrównoważonego rynku części zamiennych. Wśród doświadczonych współpracowników są dziennikarze z całej Europy, liderzy producentów części zamiennych, dystrybutorzy oraz ważne stowarzyszenia i organizacje. Jesteśmy bardzo podekscytowani i nie możemy się doczekać, kiedy wyjdzie z prasy.
dyrektor ds. Marki i komunikacji Nexus - Bas Donders