Akcja #pomagamypomagać okiem warsztatów | MOTOFAKTOR

Akcja #pomagamypomagać okiem warsztatów

Akcja #pomagamypomagać cieszy się ciepłym przyjęciem ze strony mechaników i właścicieli warsztatów.

Akcja #pomagamypomagać to pomoc dla warsztatów oparta na trzech filarach – pakietach ochronnych, webinarach online oraz darmowych treściach marketingowych, które mają pomóc zachęcić kierowców do odwiedzania warsztatów. Pakiety ochronne rozdystrybuowane zostały wśród 10 000 klientów Inter Cars.

 

W pierwszej kolejności były to serwisy zrzeszone w sieciach serwisowych zarządzanych przez dystrybutora, Q Service Castrol i Q-Service Truck.

W czasie pierwszych dni ogłoszenia pandemii koronawirusa dało się odczuć, że ludzie nie do końca wiedzą, jak postępować. Przełożyło się do również na ruch w naszym serwisie. Dla nas też była to nowa sytuacja. Na szczęście Inter Cars wyszedł naprzeciw naszym potrzebom i zapewnił pomoc. Środki ochronne, które w pierwszych dniach epidemii były na wagę złota, dotarły do nas bardzo szybko. Dzięki temu pokazaliśmy naszym klientom, że dbamy o ich bezpieczeństwo. Webinary również okazały się bardzo pomocne, a dzięki nim mogliśmy usystematyzować wszystkie informacje i odnaleźć się w nowej rzeczywistości.

właściciel AUTO- PERFECT, serwisu zrzeszonego w sieci Q Service Castrol - Łukasz Zmilczak

Reakcja Inter Cars i osób odpowiedzialnych za rozwój sieci Q-Service Truck jest naprawdę godna pochwały. Materiały, które w tamtym czasie były trudno dostępne na rynku, trafiły do nas naprawdę szybko i mogliśmy przetrwać ten pierwszy, najtrudniejszy moment. Teraz wszystko zmierza w dobrą stronę i wierzę, że wspólnymi siłami uda nam się przetrwać czas pandemii.

reprezentujący warsztat Autodas, zrzeszony w sieci Q-Service Truck - Łukasz Wiśniewski

 

Menadżerowie Inter Cars odpowiedzialni za rozwój tego przedsięwzięcia stale monitorują sytuację związaną z epidemią koronawirusa i starają się aktywnie reagować na zmiany.

 

Akcja #pomagamypomagać wspierana jest przez czołowych dostawców części i środków smarnych. Są to Castrol, ZF Aftermarket, Bosch, Schaeffler, MANN FILTER, Filtron, Delphi Technologies, febi bilstein, Varta/Clarios, Contitech, Valeo, Osram, Magneti Marelli, Vredestein, Bridgestone i Goodyear.

 

Warto też wspomnieć o promocji narzędzi elektronicznych oferowanych przez Inter Cars.

Zabieg z dostarczeniem treści marketingowych, to znakomity ruch ze strony sieci. Dzięki temu mamy możliwość zakomunikowania kierowcom, że nasz serwis pracuje i jesteśmy przygotowani do tego, aby bezpiecznie przyjmować klientów. Internet to potężne narzędzie, a dostarczane do nas gotowe materiałymarketingowe dają nam dużo szersze spektrum możliwości w tym zakresie. Liczymy, że sytuacja niedługo wróci do normy i wyjdziemy z tego obroną ręką.

serwis Progres, należący do sieci Q Service Castrol - Radosław Karwan

 

Źródło: Inter Cars

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).