Warte szczególnego podkreślenia są nowości wdrożone w ramach marek historycznych, takich jak ADIVA, APRILIA, BENELLI, BMW, BROUGH SUPERIOR, CAN-AM (BRP), DERBI, DUCATI, FANTIC MOTOR, GILERA, HARLEY-DAVIDSON, HONDA, HUSQVARNA, HYOSUNG, INDIAN, KAWASAKI, KEEWAY, KTM, KYMCO, MACBOR, MALAGUTI, MBK, MGK HELLENIC MOTOR, MOTO GUZZI, MOTO MORINI, MV AGUSTA, PIAGGIO, PIAGGIO COMMERCIAL VEHICLES, POLARIS, ORCAL, QOODER, QUADRO, SUZUKI, SWM, SYM, TGB, TRIUMPH, VESPA, YAMAHA, ZONTES.
Oprogramowanie wielomarkowe IDC5 BIKE oraz interfejs TEXA zostały wybrane jako narzędzie serwisowe (OEM) stosowane w autoryzowanych sieciach takich producentów jak: MV AGUSTA, BENELLI, BETAMOTOR, BROUGH SUPERIOR, MGK HELLENIC MOTOR, KEEWAY ITALIA, BIMOTA, SYM ITALIA, SWM, FANTIC MOTOR, MASH ITALIA, MOTO MORINI QOODER i VERVE MOTO. Jest to również ogromny atut dla niezależnych warsztatów i potwierdzenie wysokiej jakości urządzenia. Nie należy zapominać o tym, że TEXA jest również oficjalnym dostawcą diagnostycznego urządzenia serwisowego dla OEM DUCATI.
Obok nowych funkcji zaktualizowano również bazę danych, co stanowi wysoką wartość dodaną oprogramowania BIKE. Dodano ponad 200 nowych schematów elektrycznych, liczne karty techniczne, biuletyny oraz wskazówki dotyczące prowadzenia diagnostyki oraz ponad 500 kart wartości nominalnych/diagnostycznych i liczne dane techniczne i konserwacyjne. Zwłaszcza dla marek CAN-AM (BRP), DUCATI, HARLEY-DAVIDSON, HONDA, POLARIS, SYM, SUZUKI i YAMAHA.
Więcej szczegółów o nowej aktualizacji IDC5 BIKE można znaleźć TUTAJ.
Źródło: Texa