W nowej wersji oprogramowania zaktualizowano 63 marki. Dla 51 z nich opracowano nowe systemy diagnostyczne, niepublikowane nigdy wcześniej, które obejmują 900 modeli pojazdów. To 1100 systemów diagnostycznych opracowanych dla ponad 250 układów. Co więcej, prace nad tą wersją oprogramowania objęły dalszą rozbudowę pokrycia aktywnych systemów bezpieczeństwa, tak zwanych systemów ADAS, które odgrywają coraz ważniejszą rolę w nowoczesnych pojazdach.
IDC5 CAR 71 zawiera ponad 20 000 nowych opcji diagnostycznych dla najpopularniejszych marek pojazdów na rynku światowym, w tym.: ALFA ROMEO, AUDI, BENTLEY, BMW, BUGATTI, CADILLAC, CHEVROLET, CHRYSLER, CITROËN, DAIHATSU, DODGE, DS, FERRARI, FIAT, FORD, GMC, HONDA, HYUNDAI, JAGUAR, JEEP, KIA, LAMBORGHINI, LAND ROVER, LEXUS, LINCOLN, MASERATI, MAZDA, MERCEDES-BENZ, MITSUBISHI, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, PORSCHE, RENAULT, ROLLS-ROYCE, SEAT, SKODA, SUZUKI, TOYOTA, VOLKSWAGEN, VOLVO. Ponadto poza pokryciem rynku europejskiego, północnoamerykańskiego, południowoamerykańskiego i brazylijskiego, wersja ta posiada również pokrycie rynku indyjskiego.
RCCS 2 z czujnikami CCD do cyfrowej kontroli zawieszenia
Jednostka kalibracyjna RCCS 2 to kompleksowe i profesjonalne rozwiązanie, idealne do przeprowadzania wszystkich operacji związanych z kalibracją kamer i radarów. RCCS2 jest dostępny z zestawem do cyfrowej kontroli zawieszenia, oferując klientom szybką i profesjonalną obsługę. To rozwiązanie istotnie upraszcza ustawienie pojazdu względem wielofunkcyjnego zestawu do kalibracji i równocześnie pozwala sprawdzić poprawność ustawienia zawieszenia.
Zestaw zawiera cztery elektroniczne sensory CCD wyposażone w czujniki na podczerwień, które instalowane są zarówno na konstrukcji RCCS 2, oraz na kołach przy pomocy czteropunktowych uchwytów z mocowaniem na ich obręczy.
Szereg nowych kart DASHBOARD opracowanych dla pojazdów różnych marek
UWAGA: Oprogramowanie IDC5 nie jest dostępne dla urządzeń starej generacji, takich jak AXONE Direct, AXONE Pad czy AXONE Palmtop.
Źródło: Texa