W nowej wersji oprogramowania zaktualizowano 67 marek pojazdów. Dla wszystkich z nich opracowano niepublikowane nigdy wcześniej, nowe systemy diagnostyczne, które obejmują ponad 700 modeli. Co więcej, prace nad tą wersją oprogramowania objęły dalszą rozbudowę pokrycia diagnostycznego pojazdów elektrycznych i hybrydowych, systemów ADAS oraz kart „DASHBOARD”.
IDC5 CAR 73 zawiera nowe funkcje, wprowadzone w aktualizacjach 72.1, 72.2, 72.3, 72.4
i ponad 22 000 nowych opcji diagnostycznych dla najpopularniejszych marek pojazdów na rynku światowym, w tym.: ALFA ROMEO, AUDI, BENTLEY, BMW, BUGATTI, CADILLAC, CHEVROLET, CHRYSLER, CITROËN, DAIHATSU, DODGE, DS, FERRARI, FIAT, FORD, GENESIS, GMC, HOLDEN, HONDA, HYUNDAI, JAGUAR, JEEP, KIA, LAMBORGHINI, LAND ROVER, LEXUS, LINCOLN, MASERATI, MAZDA, MERCEDES-BENZ, MINI, MITSUBISHI, NISSAN, OPEL, PEUGEOT, PORSCHE, RENAULT, SEAT, SKODA, SSANGYONG, SUBARU, SUZUKI, TOYOTA, VOLKSWAGEN, VOLVO.
Texa gwarantuje swoim klientom bezpieczny i legalny dostęp do pojazdów francuskiego producenta.
Niedawno marka RENAULT wdrożyła system zabezpieczeń w postaci bramy sieciowej GATEWAY dla takich modeli jak Clio V (19>), Captur II (20>) oraz Zoe II (19>). System uniemożliwia niezależnym warsztatom wykonywanie niektórych operacji, takich jak regulacje oraz kodowania, niezbędnych do przeprowadzania napraw w pojazdach z tym zabezpieczeniem.
Aby odblokować moduł Gateway w pojeździe, niezbędne jest posiadanie fizycznego TOKENA i dedykowanego oprogramowania marki Renault. Wraz z TOKENEM otrzymuje się login i hasło, uprawniające do korzystania z funkcji odblokowywania pojazdu.
Źródło: Texa