Platforma B2B ALZURA Tyre24 wykorzystuje interfejs REST, który zastępuje zadania dotychczasowych interfejsów XML i SOAP. Zamiast dwóch interfejsów pobieranie i aktualizowanie zamówień dla dostawców zostaje znacznie uproszczone. Nowy interfejs standaryzuje pobieranie zamówień, które dotychczas odbywało się przez interfejs XML. Ponadto, przez interfejs REST można aktualizować zapasy magazynowe, faktury i wiele więcej, co dotychczas odbywało się przez interfejs SOAP.
Dzięki temu niechciane anulowania zamówień zostaną jeszcze bardziej zminimalizowane, a współpraca między dostawcami a powiązanymi sprzedawcami znacznie ułatwiona. Nowy interfejs zapewnia, że aktualizacje stanów magazynowych i zamówień odbywają się w czasie rzeczywistym. Przez interfejs można zgłaszać każde krytyczne przemieszczenie towarów. Dostawcy korzystający z wielu kanałów dystrybucji mogą w ten sposób łatwo dostosować swoje indywidualne zapasy magazynowe.
Klienci platformy mogą być pewni, że w przypadku dostawców korzystających z tej funkcji każda opona zostanie dostarczona. Ponadto, interfejs znacznie ułatwia pracę sprzedawcom. Przez interfejs dostawca może udostępnić kupującemu wszystkie informacje na temat zamówienia w historii zamówień. Zapytania telefoniczne o status przetwarzania zostają wyeliminowane, a więcej czasu pozostaje na intensywny kontakt z klientem. Dzięki łatwemu śledzeniu paczek (Track-and-trace) sprzedawcy mogą informować swoich klientów o statusie wysyłki ich opon w dowolnym momencie.
Obecnie liczni dostawcy oferują interfejs REST do ALZURA Tyre24.
Źródło: ALZURA Tyre24