Za pomocą nowego prostego i przejrzystego modelu cenowego oraz licznych narzędzi sprzedażowych ALZURA Tyre24 chce umożliwić klientom firmowym jeszcze bardziej indywidualny i dostosowany do ich potrzeb wybór optymalnego modelu konta. Ze względu na międzynarodowy charakter targów, platforma B2B chciałaby wykorzystać swoją obecność przede wszystkim do pozyskania nowych dostawców.
Dzięki stoisku z napisem „Poszukiwani dostawcy” we wszystkich odpowiednich językach, platforma będzie chciała przyciągnąć uwagę potencjalnych dostawców z całej Europy. Obecnie 2000 dostawców na Starym Kontynencie oferuje na platformie artykuły z kategorii opony, felgi, części samochodowe (w tym części OE) oraz akcesoria. Platforma B2B ALZURA Tyre24 oferuje dostawcom z branży motoryzacyjnej rynek, za pośrednictwem którego mogą oni łatwo dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej po atrakcyjnych prowizjach sprzedażowych i bez wysiłku poszerzyć swój rynek w całej Europie.
Goście stoiska ALZURA Tyre24 będą mogli liczyć nie tylko na fachową poradę, ale także na swobodną rozmowę w miłej atmosferze.
Źródło: ALZURA Tyre24