Po udanym poprzednim roku pozytywny trend utrzymywał się również w pierwszych dwóch tercjałach 2023 roku. Zarówno obrót handlowy, jak i liczba zamówień znacząco wzrosły w pierwszych sześciu miesiącach tego roku w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Czasami nawet zamawiano więcej części samochodowych niż opon miesięcznie.
Wielu naszych długoterminowych klientów w Polsce, którzy dotychczas zamawiali wyłącznie opony, zamawia teraz także części samochodowe. Udało nam się znacznie zmniejszyć istniejące wątpliwości i uprzedzenia dotyczące zamawiania części samochodowych online i pokazać, jak można znacznie zaoszczędzić na zakupie części samochodowych – mówi Michael Saitow, dyrektor generalny i założyciel ALZURA AG.
Kluczowym czynnikiem sukcesu wzrostu jest szeroki i bogaty asortyment towarów w bardzo atrakcyjnych cenach, które ALZURA Tyre24 oferuje swoim klientom biznesowym. To przyczynia się do tego, że coraz więcej warsztatów korzysta z platformy jako cenne źródło zakupów części, aby poprawić swoje marże i w konsekwencji zyski. Fakt, że dostawa w handlu online odbywa się dopiero w dniu po złożeniu zamówienia, nie stanowi dla klientów wady.
Ponadto ALZURA Tyre24 zdobyła licznych nowych klientów, którzy korzystają z platformy głównie ze względu na asortyment części zamiennych. Podczas, gdy w przeszłości wielu nowych użytkowników motywowanych było asortymentem opon, teraz coraz więcej warsztatów dostrzega korzyści wynikające z korzystania z alternatywnych źródeł (online) zakupów, takich jak ALZURA Tyre24, również dla zaopatrzenia w części zamienne.
Źródło: ALZURA