Po udanym debiucie na targach The Tire Cologne 2024, ALZURA przedstawia teraz we Frankfurcie swój intuicyjny pakiet eCommerce, ALZURA eBusiness Software, stworzony z myślą o digitalizacji sektora motoryzacyjnego. To rozwiązanie ma upraszczać procesy biznesowe dostawców opon, warsztatów oraz dealerów samochodowych, zwiększać przychody i zapewniać optymalne zyski z inwestycji (ROI). Kluczowym elementem pakietu jest Website Builder, który umożliwia łatwe tworzenie i zarządzanie nową stroną internetową oraz sklepem online.
Zintegrowany system ERP w chmurze pozwala na kompleksowe zarządzanie umowami, zakupami i sprzedażą, a także procesami takimi jak jazdy próbne i zgłoszenia celne. Istotnym elementem tej platformy jest zintegrowany CRM, który wspiera proces tworzenia ofert sprzedaży pojazdów oraz planowania terminów serwisowych. Klienci mają możliwość samodzielnego rezerwowania wizyt na przeglądach dzięki funkcji kalendarza, a wymagane części zamienne są automatycznie zamawiane w powiązanym sklepie internetowym. Działy marketingu mogą korzystać z narzędzi do tworzenia mailingów wspomaganych przez sztuczną inteligencję, które umożliwiają efektywne zarządzanie kontaktami poprzez przypomnienia i procesy eskalacyjne.
„Nasza główna kompetencja leży w eCommerce. Naszym celem jest osiągnięcie jak najlepszego ROI dla naszych klientów dzięki naszemu rozwiązaniu. Dlatego wszystko w naszym rozwiązaniu jest zaprojektowane tak, aby uzyskać jak najwyższy współczynnik konwersji” – wyjaśnia Michael Saitow, CEO i założyciel ALZURA AG.
W obszarze ALZURA B2B Marketplace firma chce nawiązać do sukcesów ostatnich targów Automechanika 2022. Dwa lata temu jakość odwiedzających była bardzo dobra. Każdego dnia targów odbywały się intensywne i obiecujące rozmowy z potencjalnymi dostawcami i warsztatami. Rynek B2B ALZURA jest wiodącym rynkiem motoryzacyjnym dla ponad 40 000 kupujących i ponad 2 000 dostawców w 9 krajach europejskich. Oferuje ogromną różnorodność produktów w konkurencyjnych cenach i umożliwia warsztatom, dealerom samochodowym i sprzedawcom opon optymalizację procesów zakupowych i zwiększenie marż. Kilkoma kliknięciami można zamówić opony, felgi, części zamienne do pojazdów, narzędzia i akcesoria od najtańszego lub najszybszego dostawcy – lokalnie lub z całej Europy.
W 2022 roku powstała również usługa fulfillment, oferująca klientom biznesowym kompleksowe rozwiązania do wejścia w eCommerce.
Źródło: ALZURA AG
Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami?