Podczas gdy profesjonaliści coraz częściej jeżdżą samochodami GT3 w międzynarodowych wyścigach GT, a klasa GT4 to raczej cykl wytrzymałościowy, klasa GT2 jest skierowana przede wszystkim do kierowców-dżentelmenów. Nowy Mercedes-AMG GT2 koncentruje się właśnie na tej grupie. Samochód wyścigowy ze sportowej stajni Affalterbach został opracowany zgodnie z technicznymi przepisami GT2 i wypełnia lukę między modelami AMG GT3 i AMG GT4.
GT2 o mocy 707 KM jest najmocniejszym homologowanym samochodem wyścigowym w historii programu Mercedes-AMG Customer Racing. Zarówno moc silnika, jak i prędkość maksymalna nowego samochodu wyścigowego przekraczają poziom GT3. Z tego powodu zawieszenie w Mercedes-AMG GT2 musi być szczególnie dopracowane. Na szczęście regulamin dopuszcza umożliwia wiele indywidualnych, co pozwala na efektywną współpracę kierowcy, mechaników i specjalistów z Bilstein, którzy dostarczyli tu swoje nowe, 3-drożne amortyzatory wyścigowe BILSTEIN EVO RT. Nie tylko imponują one wydajnością i trwałością, ale także są opracowane specjalnie z myślą o wyścigach, także tych wytrzymałościowych.
Zespoły wyścigowe mogą zmieniać ustawienia w bardzo szerokim zakresie. BILSTEIN EVO RT zaprojektowany jako 3-drożny amortyzator do sportów motorowych jest regulowany w zakresie odbicia w zakresie niskich prędkości (prędkości tłoczyska od 0 do około 125 mm/s), jak i w zakresie dużych prędkości (prędkości tłoczyska powyżej 125 mm/s).
Dzięki temu 3-drożny amortyzator wyścigowy BILSTEIN EVO RT zapewnia wysokie właściwości jezdne na wszystkich trasach, a także spełnia oczekiwania ambitnych kierowców, którzy chcą perfekcyjnie dostroić swój pojazd.
Źródło: BILSTEIN
Zdjęcie główne: Sebastian Kubatz
Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami?