Smartfon jest zawsze z nami. Dlatego teraz oferujemy nasz magazyn dla klientów MPULSE jako przyjazną dla użytkownika aplikację – mówi Philipp Grosse Kleimann, członek komitetu zarządzającego MAHLE i dyrektor ds. rynku części zamiennych – Jako partner niezależnego warsztatach używamy aplikacji, aby zapewnić mechanikom przydatne informacje, usługi i dalsze szkolenia – łatwo dostępne, z jednego źródła.
Magazyn klientów MPULSE firmy MAHLE Aftermarket dla warsztatów i mechaników hobbystycznych od 2017 roku cieszy się dużym powodzeniem. Po przejściu na magazyn dostępny wyłącznie online MAHLE Aftermarket robi teraz kolejny krok z aplikacją. Czytelnicy mają teraz jeszcze łatwiejszy dostęp do aktualności branżowych, programów szkoleniowych, porad i wskazówek dotyczących konserwacji i napraw wszelkiego rodzaju pojazdów oraz sklepu dla fanów. Ponadto MPULSE stale dzieli się wiedzą na temat nowych technologii i trendów motoryzacyjnych.
Aplikacja oferuje wszystkie funkcje magazynu internetowego, takie jak funkcje wyszukiwania lub tłumaczenia oraz filtry tematyczne. Ponadto użytkownicy mogą zapisywać odpowiednie artykuły i informacje za pomocą osobistej listy obserwacyjnej i wywoływać je w późniejszym terminie. Dzięki powiadomieniom push nie umkną im żadne ciekawe tematy. Ponadto artykuły można udostępniać współpracownikom i znajomym bezpośrednio w aplikacji.
Więcej informacji na temat aplikacji MPULSE można znaleźć TUTAJ.
Źródło: MAHLE