Aplikacja MEWA ME została przygotowana specjalnie dla wszystkich osób, które noszą odzież firmy MEWA lub są odpowiedzialne za jej zapewnienie pracownikom. Dzięki aplikacji kierownictwo firmy – bez konieczności zaglądania do umowy serwisu – może być poinformowane, jaka odzież jest aktualnie wykorzystywana w zakładzie, który pracownik jaką odzież nosi i kiedy jest kolejny termin dostawy następnej partii czystej odzieży. Zlecenia dotyczące napraw odzieży można przesłać, przesuwając po prostu palcem po ekranie.
Jak zapewnia MEWA, pracownicy mogą również korzystać z aplikacji, co ma stanowić dla nich jeszcze większa wygodę: każdy z nich może bowiem w każdej chwili sprawdzić, jaką odzież ma na wyposażeniu. Takie rozwiązanie ma pozwolić odciążyć przełożonych w wielu kwestiach, a firmie MEWA umożliwiać natychmiastowe reagowanie na potrzeby zmian. Korzystając z aplikacji, każdy pracownik powinien wiedzieć, jaka część jego odzieży znajduje się obecnie w firmie MEWA i kiedy zostanie mu ona ponownie dostarczona. Jeśli jego odzież zostanie uszkodzona, może on o tym poinformować bezpośrednio dostawcę.
Aplikacja umożliwia również cyfrową konsultację zapotrzebowania na odzież roboczą z z działem obsługi klienta. Pracownicy mogą potem przy pomocy aplikacji podać swoje wymiary, by otrzymać dokładnie dopasowaną odzież roboczą od firmy MEWA.
Aplikacja działa w języku niemieckim, francuskim, niderlandzkim, włoskim, polskim i czeskim. Już można z niej korzystać i jest dostępna najpierw dla mniejszych zakładów.
Źródło: MEWA