Aplikacja ProfiAuto już działa | MOTOFAKTOR

Aplikacja ProfiAuto już działa

Szybka, wygodna i zdalna naprawa samochodu. Aplikacja ProfiAuto umożliwia skorzystanie z usług warsztatu oraz płatność bez wychodzenia z domu.

Sytuacja związana z koronawirusem wpłynęła na posiadaczy samochodów i właścicieli warsztatów. Pierwsi poszukują bezpiecznych rozwiązań związanych z naprawą samochodów, drudzy muszą zadbać o zdrowie pracowników i klientów, a także o ciągłość biznesową. Dlatego przyspieszono prace nad pierwszą w kraju aplikacją umożliwiającą bezkontaktowe skorzystanie z usług warsztatu samochodowego, która już działa w wybranych polskich miastach.

Szybko i bez konieczności wizyty w warsztacie można przeprowadzić cały proces: od wyceny usługi, po zdalną płatność za wykonaną naprawę: kartą, BLIK-iem lub szybkim przelewem online. Jeśli wybierzemy opcję „Door to door”, przedstawiciel serwisu sam przyjedzie po samochód, a następnie odwiezie go po zakończonej naprawie. Przy opcji „Zaparkuj samochód w serwisie” kierowca przywozi samochód do serwisu i zostawia go w wyznaczonym miejscu, bez kontaktu z obsługą. Po naprawie pojazd można odebrać w ten sam sposób lub poprosić o jego odstawienie „przed dom”. To doskonałe rozwiązania nie tylko na obecny czas, ale przede wszystkim wygoda, do której kierowcy na pewno przywykną.

dyrektor marketingu ProfiAuto - Łukasz Kopiec

 

Twórcy podkreślają, że to innowacyjna, jedyna w Polsce aplikacja tego typu. Można ją pobrać bezpłatnie ze sklepów Google Play oraz App Store. Po zalogowaniu należy wypełnić formularz kontaktowy i podać dane swojego pojazdu – ręcznie lub skanując kod AZTEC, znajdujący się w każdym dowodzie rejestracyjnym.

 

Następny krok to tworzenie zgłoszenia. Aby móc dokonać płatności za pomocą aplikacji, wybieramy teraz wariant ProfiAuto Pay. Następnie wybieramy usługę, termin oraz lokalizację serwisu. W ramach funkcjonalności ProfiAuto Pay możemy skorzystać z opcji „Door to Door” lub „Zaparkuj samochód w serwisie”, wpisując jedno z tych haseł w polu podsumowania zgłoszenia.

 

W odpowiedzi otrzymamy propozycję kilku terminów w dostępnych warsztatach. Akceptujemy jeden z nich. Teraz auto trafia do warsztatu, zgodnie z wybraną opcją. Po przyjęciu samochodu przez serwis otrzymujemy kosztorys do akceptacji, a po wykonaniu prac dostaniemy powiadomienie o możliwości dokonania płatności.

 

Faktura zostaje wysłana na naszego maila automatycznie, po zarejestrowaniu płatności. Cały proces jest prosty i intuicyjny.

 

Na potrzeby aplikacji powstał także krótki instruktaż w formie wideo, prezentujący kierowcom wszystkie czynności i opcje, krok po kroku:

Narratorem filmu jest Jarosław Juszkiewicz, którego głos doskonale znają użytkownicy najpopularniejszej w kraju nawigacji samochodowej.

 

Aplikacja ProfiAuto jest bezpłatna, dostępna do pobrania w Google Play i App Store. Więcej szczegółów dotyczących jej możliwości oraz najaktualniejsze informacje znajdują się TUTAJ.

 

Źródło: ProfiAuto

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).