W ramach nowej umowy oferująca produkty najwyższej klasy marka Vredestein będzie widoczna w różnych lokalizacjach na trasie oraz we wszystkich materiałach marketingowych online i offline dotyczących wydarzenia.
Nowa współpraca obejmuje również inne wydarzenia z serii 1000 Miglia, w tym 1000 Miglia Green, Coppa delle Alpi oraz 1000 Miglia Warm Up USA.
W tym roku w dniach 15-18 czerwca odbywa się 40. odsłona czterodniowego rajdu 1000 Miglia, podczas którego będzie można zobaczyć ponad 300 klasycznych samochodów na trasie z Brescii do Rzymu i z powrotem. Samochody biorące udział w wyścigu muszą spełniać dwa warunki: skonstruowano je przed 31 grudnia 1957 r. i reprezentują markę, która wzięła udział w co najmniej jednej edycji rajdu 1000 Miglia w latach 1927–1957.
Podczas rajdu uczestnicy będą otrzymywać punkty za wykonywanie wielu testów sprawdzających umiejętności jazdy i orientacji w terenie. Wyzwania obejmują średnie prędkości, zadania na czas i pokonaną odległość — wszystkie z uwzględnieniem wieku danego pojazdu. Każda sekunda i każdy centymetr mają znaczenie w rywalizacji o miejsce na podium.
Zespół Vredestein reprezentują w rajdzie cztery samochody prowadzone przez influencerów i entuzjastów motoryzacyjnych. W skład zespołów wchodzą: Erwan de Nanteuil i Pierre Bonnet w samochodzie Triumph TR2 Sport, rocznik 1955; Elena Giaveri i Marvin Hörner za kierownicą Fiata 1100 Pininfarina, rocznik 1954; Lara Newton i Bernard Moix w Porsche 356 1500 z rocznika 1955; oraz Ronny Groeneveld i Niels van Roij, którzy pojadą modelem Fiat 110 Berlina z rocznika 1952.
We wszystkich samochodach reprezentujących markę Vredestein podczas rajdu będą montowane opony do samochodów klasycznych Vredestein Sprint Classic z limitowanej edycji 1000 Miglia. Co roku produkuje się ich tylko 500.
Marka Vredestein jest również oficjalnym partnerem oponiarskim czwartego oficjalnego rajdu 1000 Miglia Green, który odbywa się równolegle z wyścigiem 1000 Miglia. W nim różnorodne pojazdy elektryczne pojadą tą samą trasą, podążając śladami samochodów klasycznych.
1000 Miglia to wielkie wydarzenie w kalendarzu każdego entuzjasty samochodów klasycznych. Rajd jest więc szczególnie istotny dla naszego zespołu pracującego nad oponami klasycznymi. Podobnie jak marka Vredestein wydarzenie to jest zanurzone w europejskim dziedzictwie i stanowi doskonałą okazję do zaprezentowania naszej gamy produktów do samochodów klasycznych — jednej z największych na rynku — wraz z nowoczesnymi oponami. Firma Apollo Tyres jest nadal zaangażowana w rozwój rynku klasyków, czerpiąc z doświadczenia zdobytego na rynku nowoczesnych samochodów osobowych, aby zagwarantować, że seria nagradzanych opon Vredestein w dalszym ciągu będzie oferować „klasyczny wygląd i nowoczesne właściwości – powiedział Benoit Rivallant, prezes i dyrektor generalny Apollo Tyres Europe.
Źródło: Apollo Tyres