Animacja będzie emitowana przez całą dobę i cyklicznie zajmie całą przestrzeń cyfrowych ekranów reklamowych na Piccadilly Circus, które są największymi billboardami reklamowymi w Europie.
W tym miesiącu kampania zostanie także uruchomiona w głównych miastach europejskich, takich jak Amsterdam, Antwerpia, Barcelona, Mediolan, Monachium, Paryż i Wiedeń. W celu maksymalizacji widoczności marki i zaangażowania klientów, wykorzystane zostaną cyfrowe i statyczne instalacje outdoorowe (OOH) oparte na technologii 3D. Lokalizacje strategiczne, takie jak 146-metrowy wyświetlacz wzdłuż autostrady łączącej Amsterdam z Utrechtem, zostały wybrane wspólnie przez wewnętrzny zespół marketingowy Apollo Tyres oraz firmę Essence Mediacom.
W ostatnich latach firma Apollo Tyres wzmożyła swoje wysiłki marketingowe na rzecz opon Vredestein do samochodów osobowych, szczególnie poprzez sponsoring znaczących wydarzeń sportowych. Przedsiębiorstwo od dłuższego czasu jest sponsorem klubu piłkarskiego Manchester United oraz słynnego wyścigu Mille Miglia, a niedawno zostało głównym sponsorem Pucharu Świata FIS w narciarstwie alpejskim.
Apollo Tyres pozostaje partnerem oponiarskim Mille Miglia na dłużej
Model Ultrac Pro od Vredestein to łączy w sobie zaawansowane właściwości jezdne i komfort jazdy. Sprawdza się w samochodach sportowych, supersamochodach oraz sedanach, hatchbackach i SUV-ach o sportowym charakterze.
„Ta dynamiczna kampania, w której wykorzystano przykuwające uwagę cyfrowe billboardy, uosabia nasze zaangażowanie w innowacje, a także sygnalizuje nasze ambicje dotyczące roli tej przełomowej nowej opony na rynku europejskim” – powiedział Nicolas Lescastreyres, dyrektor marketingu na Europę w firmie Apollo Tyres.
Źródło: Apollo Tyres
Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami?