Arnott zaprezentował swoje nowe logo | MOTOFAKTOR

Arnott zaprezentował swoje nowe logo

Tuż przed tegorocznymi targami Automechanika we Frankfurcie firma Arnott zdecydowała się na zmianę logotypu na nowy.

Przez ostatnie trzy lata firma Arnott rozszerzyła swój asortyment o produkty do zastosowań terenowych i sportowych umacniając tym samym swoją pozycję w podzespołach do obsługi tego typu zawieszeń.

 

Nowe logo Arnott ma odzwierciedlać te zmiany dzięki nowoczesnej czcionce oraz zmianie podpisu na “Suspension Products” co ma sygnalizować spojrzenie w przyszłość i modyfikację profilu firmy z wyłącznie zawieszeń pneumatycznych na zwieszenia w szerszym znaczeniu. Charakterystyczny kolor czcionki pozostaje bez zmian stanowiąc ukłon w stronę korzeni firmy.

 

Mimo iż nazwa firmy pozostaje bez zmian, nasze nowe logo lepiej odzwierciedla to czym jest Arnott i co zapewniamy naszym klientom – podkreśla Palle Willumsen, Vice President Sales & Marketing EMEA/Asia Arnott Suspension Products – innowacyjność, nowoczesność i profesjonalizm to cechy które opisują nie tylko nasze nowe logo, ale także podejście firmy do rozwiązań, które oferujemy.

 

Nowe logo Arnott oficjalnie zadebiutuje podczas nadchodzących targów Automechanika we Frankfurcie i będzie zdobić stoisko firmy.

 

Źródło: Arnott

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).