Przez ostatnie trzy lata firma Arnott rozszerzyła swój asortyment o produkty do zastosowań terenowych i sportowych umacniając tym samym swoją pozycję w podzespołach do obsługi tego typu zawieszeń.
Nowe logo Arnott ma odzwierciedlać te zmiany dzięki nowoczesnej czcionce oraz zmianie podpisu na “Suspension Products” co ma sygnalizować spojrzenie w przyszłość i modyfikację profilu firmy z wyłącznie zawieszeń pneumatycznych na zwieszenia w szerszym znaczeniu. Charakterystyczny kolor czcionki pozostaje bez zmian stanowiąc ukłon w stronę korzeni firmy.
Mimo iż nazwa firmy pozostaje bez zmian, nasze nowe logo lepiej odzwierciedla to czym jest Arnott i co zapewniamy naszym klientom – podkreśla Palle Willumsen, Vice President Sales & Marketing EMEA/Asia Arnott Suspension Products – innowacyjność, nowoczesność i profesjonalizm to cechy które opisują nie tylko nasze nowe logo, ale także podejście firmy do rozwiązań, które oferujemy.
Nowe logo Arnott oficjalnie zadebiutuje podczas nadchodzących targów Automechanika we Frankfurcie i będzie zdobić stoisko firmy.
Źródło: Arnott