„Asy Serwisowe” – kampania Q Service Castrol | MOTOFAKTOR

"Asy Serwisowe" - kampania Q Service Castrol

Rusza kampania wizerunkowa "Asy Serwisowe", zachęcająca kierowców do odwiedzania serwisów zrzeszonych w sieci Q Service Castrol.

Ogłoszone podczas czerwcowej konferencji prasowej plany sieci Q Service Castrol odbiły się głośnym echem wśród osób związanych z szeroko rozumianą branżą motoryzacyjną. Przez ten czas menadżerowie organizacji skrzętnie realizowali kolejne punkty na szerokiej liście zadań, których jednym z efektów jest kampania reklamowa pod hasłem „Asy Serwisowe”.

 

Ambasadorami akcji zostali Zbigniew Bartman i Piotr Gruszka. Obaj to sportowcy bardzo mocno związani z siatkówką i sukcesami kadry narodowej w tej dyscyplinie. Obecnie związani są z drużyną Asseco Resovii Rzeszów. Zbigniew Bartman występuje tam na pozycji przyjmującego, z kolei Piotr Gruszka jest jej trenerem.

Wybór obu sportowców nie jest przypadkowy. To dwie rozpoznawalne persony świata sportu, które budzą pozytywne skojarzenia nie tylko u zagorzałych fanów siatkówki, ale również wśród okazjonalnych kibiców, oglądających tylko najważniejsze mecze reprezentacji Polski. Jesteśmy przekonani, że zaangażowanie ich do kampanii „Asy Serwisowe” przyczyni się do wzrostu rozpoznawalności marki Q Service Castrol.

Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars S.A. - Marta Ciesielska

"Sprawdzony przez kierowców” – to hasło nowej kampanii Q Service Castrol. Tworząc ten slogan chcieliśmy podkreślić to, czego kierowcy mogą spodziewać się, odwiedzając serwisy zrzeszone w tej sieci. Profesjonalizm, pewność i zaufanie to tylko niektóre z zalet definiujących Q Service Castrol. Jesteśmy przekonani, że obietnica złożona kierowcom znajdzie swoje odzwierciedlenie w jakości usług, które nasze serwisy będą im oferować.

Marketing Activation Manager Castrol w Europie Centralnej i Wschodniej - Tarek Hamed

 

Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Czomolungma Kolektyw, a zakup mediów powierzony został domu mediowemu Media Concept. Przygotowane materiały dystrybuowane będą zarówno w formie plakatów i bannerów reklamowych, jak również za pomocą narzędzi online, ze szczególnym naciskiem na media społecznościowe. Pozwoli to na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, ściśle zainteresowanych usługami sieci Q Service Castrol.

 

Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów, reklamy wyświetlane będą użytkownikom znajdującym się w określonej odległości od lokalizacji najbliższego serwisu Q Service Castrol.

 

Kampania podzielona została na kilka etapów. Pierwszym, inicjującym jej premierę jest klip o nazwie „Mistrzowskie Otwarcie”. Łącznie zaplanowanych jest 5 filmów, które wyświetlane będę od listopada do marca 2020 roku.

Źródło: Inter Cars

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).