Auto-Elements wprowadził następujące środki ostrożności i ograniczenia:
- już na początku marca br. wyposażył swoje biuro i personel w środki ochrony,
- daje pierwszeństwo zamówieniom składanym zdalnie (przez cennik on-line, aplikację Spektrum, maile, Skype’a, ewentualnie telefonicznie), natomiast w biurze klientów przyjmuje tylko wyjątkowo i są oddzieleni od personelu płytami z plexi,
- wizyty jego kierowców w warsztatach skraca do minimum, kierowcy zachowują dystans przy przekazywaniu części, mają przy sobie środki ochrony,
- stosuje płatności bezgotówkowe (gotówkę przyjmuje tylko po uzgodnieniu).
Spółka informuje, że utrzymała rozliczenia z odroczoną płatnością dla klientów bez przeterminowań i z dobrą historią płatności.
Auto-Elements zachował dotąd wszystkie zdolności logistyczne, łańcuch dostaw nie został przerwany i normalnie dostarczane są do warsztatów części do napraw powypadkowych:
- oryginały i zamienniki (wszystkie kategorie jakości O, Q, P), do wszystkich marek aut,
- z magazynu spółki oraz od dostawców polskich i z magazynów europejskich,
- na terenie woj. śląskiego (transport spółki) i całego kraju (DHL).
Spółka informuje, że na razie ma jeszcze na tyle dużo zamówień, że utrzymuje w pracy 3/4 personelu, a tylko 1/4 odesłała na urlopy.
Gdyby nastąpiły jakieś zmiany Auto-Elements będzie informować o nich na stronie www, w newsletterze i przy pomocy branżowych publikatorów.
Źródło: Auto-Elements