Tegoroczne targi Automechanika Frankfurt odbywają się w formacie „Digital Plus”, dlatego DENSO planuje pełną wirtualną obecność, w tym mnóstwo wiadomości i treści związanych z rynkiem wtórnym.
Odwiedzający będą mogli dołączyć do sesji online za pośrednictwem platformy internetowej Automechaniki i wziąć udział w quizie, aby mieć szansę na wygranie zestawu upominków z logo Toyoty Gazoo o wartości 200 euro. Mogą również korzystać z platformy, by przeglądać kluczowe informacje o produktach i usługach DENSO, porozmawiać z przedstawicielami firmy i być jednymi z pierwszych, którzy usłyszą wiadomości o nadchodzących planach DENSO dotyczących europejskiego niezależnego rynku części zamiennych.
Najważniejszą z tegorocznych zapowiedzi będzie wprowadzenie produktów PowerEdge w Europie. PowerEdge to budżetowa marka, zaprojektowana w celu zaspokojenia oddzielnego zestawu potrzeb niż ugruntowana oferta premium DENSO. Produkty PowerEdge są już popularne w USA, gdzie przynoszą korzyści firmom działających na rynku wtórnym. Od września na europejskim rynku wtórnym dostępna będzie gama wycieraczek i sprężarek PowerEdge; więcej szczegółów zostanie ujawnionych na Automechanice.
DENSO wykorzysta to wydarzenie również do zaprezentowania swojej przyszłości jako firmy zrównoważonej – w tym, w jaki sposób struktura „One EU Aftermarket” przybliża ją do klientów oraz co dla firm działających na rynku wtórnym oznacza globalny cel DENSO „Peace of Mind”.
Uczestniczymy w targach Automechanika od wielu lat i byliśmy zdeterminowani, by w tym roku – pomimo przejścia na platformę cyfrową na skutek pandemii – móc nadal zaoferować wszystko, czego przedstawiciele branży oczekują od naszej obecności. Nasi partnerzy na rynku wtórnym będą zaznajomieni z naszymi najnowszymi działaniami, w tym z cyfrowymi rozwiązaniami szkoleniowymi oferowanymi na naszej platformie e-learningowej i naszą ofertą seminariów internetowych. Nowi odwiedzający będą mogli zapoznać się z naszą stale rozszerzaną linią produktów, w tym z narzędziem do inspekcji pojazdów e-Videns, i zrozumieć wartość dodaną, jaką może zapewnić współpraca z DENSO. Oczywiście chodzi o coś więcej, niż tylko o dostarczanie treści. Targi są okazją dla całej branży, aby spotkać się i nawiązać kontakty. Choć wydarzenie ma nową, cyfrową formę, nasze przesłanie pozostaje takie samo: przyjdź, zobacz, co mamy do zaoferowania i porozmawiaj z nami. Nasi eksperci będą gotowi i dostępni.
Pan EU Strategic Marketing Manager w DENSO - Fatiha LaauichDla swoich klientów i partnerów handlowych DENSO może również zapewnić bezpłatny kupon wstępu na Automechanikę. Pula kuponów jest ograniczona. Jeśli chciałbyś otrzymać taki voucher, skontaktuj się z przedstawicielem DENSO, aby uzyskać szczegółowe informacje.
Źródło: DENSO