Szkolenia prowadzone są w trybie dwudniowym. Pierwszego dnia teoria, drugiego dnia ćwiczenia praktyczne. Można również ograniczyć czas szkolenia do jednego dnia (jeśli uczestnicy szkolenia to pracownicy serwisów, którzy w pracy codziennej wykonują czynności diagnostyczno-naprawcze). Wówczas wystarczy przekazać im specjalistyczną wiedzę dotyczącą: specyfiki systemu oraz jego diagnozy i naprawy, szczegółów regulacyjnych czy też konkretnych problemów serwisowych. Dlatego szkolenie można ograniczyć do jednego dnia, które będzie trwało od 8-10 h, zależnie od dyskusji i zgłoszonych przez uczestników – problemów serwisowych do rozwiązania.
Dla praktyków serwisowych szkolenia można prowadzić również w cyklu dwudniowym (czwartek-piątek lub piątek-sobota) dla zmniejszenia kosztów niezależnych – dojazdu i usług hotelowych. Wówczas specjalistyczne szkolenie techniczne będzie dotyczyło dwóch tematów szkoleniowych. W pierwszy dzień początek np. o godz. 11-12:00, dzień drugi początek 8:00. Inne terminy też możliwe – zależnie od potrzeb zainteresowanej strony np. (Pn-Wt) itd.
Spis szkoleń realizowanych przez BETiS opisano w ulotce.
Źródło: BETiS