Blue Print chwali się szeroką ofertą filtrów | MOTOFAKTOR

Blue Print - szeroka oferta filtrów

Firma Blue Print nową kampanią marketingową kładzie akcent na swój szeroki asortyment filtrów.

Marka oferuje pokrycie ponad 90% wszystkich popularnych samochodów osobowych i dostawczych wprowadzonych na europejski rynek po roku 2000. Asortyment obejmuje szeroką gamę ponad 2 750 elementów filtracyjnych.

 

W oparciu o licencjonowane informacje OEM dedykowany zespół specjalistów stale identyfikuje nowe referencje OE. Działa to na korzyść klientów Blue Print.

Ponadto firma Blue Print opiera swoją reputację na jakości produktów oferowanych na motoryzacyjnym aftermarkecie. Każdy filtr Blue Print został zaprojektowany i wyprodukowany zgodnie ze standardami OE. Regularne testy destrukcyjne i niedestrukcyjne zapewniają stałą jakość oferowanych produktów.

 

W celu podkreślenia wysokich standardów jakości produktów Blue Print udziela na wszystkie części zamienne 3-letniej gwarancji producenta, co przewyższa wymagania prawne.

 

Więcej informacji na temat filtrów Blue Print można znaleźć TUTAJ.

Źródło: bilstein group

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).