W nowym Rocket GTS, pierwszym supersamochodzie tunera z karbonowym nadwoziem typu shooting brake, Brabus polega na oponach Continental SportContact 7 o ultrawysokich osiągach. Zaprojektowana z myślą o potrzebach kierowców sportowych opona łączy w sobie osiągi i bezpieczeństwo.
Eksperci od tuningu zastosowali opony o rozmiarze 275/35 ZR 21 na przedniej osi oraz 335/25 ZR 22 na tylnej osi. Koła Brabus Monoblock P „PLATINUM EDITION” z pięcioma szprychami i centralnym zamkiem zostały specjalnie zaprojektowane dla tego unikalnego pojazdu o układzie miejsc 2+2. Zamontowane opony Continental SportContact 7 przenoszą moc, siły boczne i masę modelu Rocket GTS z wysokowydajnym napędem hybrydowym na asfalt w sportowy i bezpieczny sposób podczas przyspieszania, skręcania i hamowania.
Dzięki odpowiedniemu ogumieniu moc 1000 KM przenoszona jest na asfalt z dużą przyczepnością, umożliwiając sprint od 0 do 100 km/h w zaledwie 2,6 sekundy. Prędkość maksymalna tego supersportowego samochodu z silnikiem V8 o momencie obrotowym na poziomie 1820 Nm została elektronicznie ograniczona do 317 km/h. Brabus Rocket GTS to limitowany samochód dostępny ekskluzywnie w ofercie tunera na rok 2025.
Specjaliści marek Continental i Brabus ściśle współpracują od ponad 25 lat, aby zagwarantować maksymalne osiągi połączone z bezpieczeństwem. Modele Brabus 930 i Brabus Rocket 1000 „1 of 25” już są wyposażane w ogumienie SportContact 7, spełniające rygorystyczne wymagania dotyczące osiągów. Potwierdzają to również niezależne testy – w marcu tego roku ogumienie zostało uznane za lidera w segmencie sportowej jazdy przez magazyn AUTO BILD sportscars, otrzymując w tym zakresie ocenę „wzorową” oraz ogólną ocenę na wysokim poziomie 1,2.
Źródło: Continental