Bravoauto - nowa marka na rynku aut używanych | MOTOFAKTOR

Bravoauto - nowa marka na rynku aut używanych

W czerwcu ruszył nowy koncept sprzedaży i odkupu aut używanych, stworzony przez Inchcape Polska – Bravoauto. Pierwsza lokalizacja powstała w Poznaniu.

 

Bravoauto to nowy brand na polskim rynku stworzony przez Inchcape Polska – działającego w Polsce od 18 lat autoryzowanego dealera marek BMW, BMW Motorrad i MINI.

 

Analizy branżowe wyraźnie wskazują, że w najbliższych latach w Polsce rynek samochodów używanych jeszcze mocniej zyska na wartości. Jesteśmy silną, międzynarodową organizacją i w zmianach rynkowych szukamy potencjału do rozwoju kolejnych obszarów firmy. Tak jest z naszym nowym brandem – Bravoauto – mówi Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska.

 

Pod szyldem Bravoauto dealer zaoferuje samochody wszystkich dostępnych marek, a głównym kryterium doboru aut do portfolio będzie jakość. W ofercie znajdą się pojazdy z historią do 5-7 lat, każdy z nich otrzyma certyfikat potwierdzający stan techniczny. Klienci zyskają również 24-miesięczną gwarancję na pojazdy, a także nowość na rynku – możliwość zwrotu samochodu w ciągu 14 dni.

 

Z rynkiem sprzedaży samochodów używanych związanych jest wiele mitów, a Klienci mają małe zaufanie do sprzedawców. Wprowadzając nową markę oraz nowy standard sprzedaży pojazdów z rynku wtórnego, chcemy to zmienić – podkreśla Witold Wcisło.

 

Na stałe w ofercie Bravoauto dostępnych będzie ok. 500 sprawdzonych, gotowych do odbioru w jeden dzień pojazdów. Jednym ze sposobów na ich pozyskanie ma być odkup samochodów z rynku.

 

W ubiegłym roku dealer w swoich trzech lokalizacjach sprzedał niemal 1800 samochodów. W tym roku, poszerzając sieć sprzedaży i otwierając się na sprzedaż pojazdów kolejnych marek, planuje wzrost w tym sektorze o ok. 100 procent.

 

Do 2027 roku Inchcape Polska chce dostarczać na rynek już 12 tys. aut i zbudować pozycję lidera sprzedaży samochodów używanych w segmencie dealerskim w Polsce.

 

Pierwszy obiekt Bravoauto powstał w Poznaniu, gdzie Inchcape obecny jest już od 5 lat. Docelowo Bravoauto swoim zasięgiem obejmie wszystkie rynki lokalne, gdzie działa firma, a plany dotyczące kolejnych lokalizacji są rozwijane.

 

Wraz z ekspansją planujemy kolejne lokalizacje, także poza obecnie kluczowe dla nas rynki. O tym, gdzie będą powstawać, zadecyduje zapotrzebowanie. Nowe inwestycje to nie tylko lokalizacje, ale także nowi pracownicy. W związku z rozwojem Bravoauto planujemy zwiększać również zatrudnienie. Już w ciągu ostatniego roku podwoiliśmy nasz zespół odpowiedzialny za pojazdy używane – mówi Łukasz Mieloch, Dyrektor Samochodów Używanych, Inchcape Polska.

 

Źródło: Inchcape Polska

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).