W ramach wirtualnej wystawy firma Bridgestone zaprezentowała koncepcję Bridgestone World, interaktywnego miasta przyszłości napędzanego przez innowacje Bridgestone.
Aktywne, inteligentne i zintegrowane cyfrowo technologie mają kluczowe znaczenie dla naszego celu, jakim jest tworzenie nowej wartości dla społeczeństwa i klientów poprzez zrównoważoną mobilność i zaawansowane technologie. Chętnie podejmujemy również współprace z innymi innowatorami, aby wspólnie tworzyć lepszą przyszłość dla mobilności.
president & CEO, Bridgestone Americas, executive vice president i executive officer, Bridgestone Corporation - Paolo Ferrari
Bridgestone World, opracowany specjalnie na tegoroczny wirtualny format CES, pozwala użytkownikom zbadać, w jaki sposób produkty i usługi cyfrowe pomagają rozwiązywać problemy, poprawiają mobilność konsumentów i tworzą nową wartość dla społeczeństwa. Środowisko miejskie w jakim osadzona jest rzeczywistość Bridgestone World umożliwia użytkownikom zbadanie ewolucji firmy Bridgestone w kierunku high-tech, z wykorzystaniem technologii inteligentnych opon, zaawansowanej analizy danych i nowych modeli biznesowych. Bridgestone World pokazuje, w jaki sposób firma zmienia się, aby pomóc swoim klientom zarządzać pojazdami w bezpieczniejszy, inteligentniejszy, wydajniejszy i bardziej zrównoważony sposób.
Prezentacje na żywo oraz na żądanie prowadzone przez Bridgestone, pomogą zrozumieć strategie firmy w kwestii wykorzystania zrównoważonego systemu mobilności i zaawansowanych technologii. Uczestnicy mają możliwość wzięcia udziału w:
Bridgestone wziął również udział w panelu na żywo poświęconym Indy Autonomous Challenge (IAC), którego Bridgestone jest oficjalnym dostawcą opon. Panel odbył się 12 stycznia 2021 r. o 13:45 EST i dotyczył tematyki Innovation, Racing i Data, która skupiała się na przyszłości wyścigów, sportach motorowych i autonomicznych technologiach.
Źródło: Bridgestone