Partnerzy od początku 2022 roku rozpoczęli współpracę promocyjną, która obejmuje szereg działań promocyjnych pomiędzy partnerami w różnych konfiguracjach przez cały 2022 rok.
Agile i Budweg będą współpracować przy projektowaniu nowego samochodu Agile SCX w barwach marki Budweg, który będzie wyposażony w zaciski hamulcowe Budweg Caliper. Oczekuje się, że nowy Agile SCX zostanie oddany do użytku w drugim kwartale 2022 r. i będzie wykorzystywany do szeregu działań promocyjnych, w tym dni toru wyścigowego, wyścigów w Skandynawii i Niemczech oraz wystawiany na targach branży motoryzacyjnej.
Kandborg Racing będzie sponsorowany przez Budweg w 2022 roku, gdzie Kandborg będzie promował markę Budweg podczas udziału w NLS Endurance Series na torze Nürburgring w 2022 roku. Kandborg będzie również kierować Agile SCX w barwach Budweg w kilku różnych imprezach promocyjnych.
Kandborg jest kierowcą testowym w fabryce Agile od 2018 roku i ma zdecydowanie najwięcej kilometrów za sobą ze wszystkich kierowców Agile SCX, a zatem odegrał kluczową rolę w rozwoju prowadzenia Agile SCX na torze wyścigowym. Agile w 2022 roku będzie nadal polegać na doświadczeniu Kandborga jako fabrycznego kierowcy testowego Agile SCX. Podobnie Kandborg będzie kierowcą Agile SCX podczas kilku wyścigów, gdzie Agile SCX będzie promowany.
Wszyscy partnerzy są podekscytowani parasolową promocją między przemysłem motoryzacyjnym, produkcją na rynku wtórnym i wyścigami samochodowymi.
Z niecierpliwością czekamy na dalszą eskalację promocji Agile SCX w 2022 r., a współpraca z Budweg i Kandborg pomoże zaprezentować markę Agile szerszej publiczności – wyjaśnia Tim Hansen, dyrektor generalny Agile Automotive.
Sentyment podziela dyrektor generalny Budweg, Christer Mysling: Ostatnio bardziej staramy się promować nasze zaciski hamulcowe w wyścigach sportowych, a współpraca z Agile i Kandborg z pewnością sprawi, że marka Budweg będzie bardziej widoczna dla naszych klientów, którzy są (oczywiście) zainteresowani sportami motorowymi.
Kandborg Racing będzie również czerpać korzyści ze współpracy promocyjnej, ponieważ:
Poprzez intensyfikację relacji z moimi sponsorami i ich wzajemną współpracę będę miał najlepsze możliwe warunki do dalszego rozwoju marki Kandborg Racing – mówi Nicolaj Kandborg.
Źródło: Budweg