carVertical i AAA AUTO nawiązali współpracę | MOTOFAKTOR

carVertical i AAA AUTO nawiązali współpracę

Za sprawą nowo nawiązanej współpracy, każdy klient AAA AUTO otrzyma bezpłatny, podstawowy raport historii pojazdu carVertical.

W skład darmowego raportu carVertical dla klientów AAA AUTO wchodzą takie dane jak:

  • przeznaczenie samochodu (czy był używany jako taksówka lub wypożyczalnia),
  • odczyty licznika kilometrów,
  • rejestry kradzieży, dane techniczne (marka, model, rocznik, typ silnika).

 

Klienci, którzy chcą poznać pełną historię samochodu, mogą wykupić pełny raport z dokumentacją ewentualnych uszkodzeń z 50-proc. zniżką.

Raport carVertical wpływa na zaufanie do sprzedawcy

Profesjonalni dealerzy samochodowi oferujący klientom raporty historii pojazdów dostrzegają, że usprawnia to proces sprzedaży oraz zwiększa zyski. Wzrasta liczba nabywców decydujących się na wykupienie raportu, zmniejszając tym samym ryzyko ukrytych wad pojazdu. Bez wątpienia, bezpłatne zaoferowanie raportu przez sprzedawcę przed zakupem ułatwi transakcję i zwiększy zaufanie klienta.

Zaświadczenie o dobrym stanie technicznym i prawnym samochodu wzmacnia argumenty sprzedawcy dotyczące adekwatnej ceny i przyspiesza decyzję klienta o zakupie, zapewniając mu pełną dostępność informacji.

Matas Buzelis, dyrektor ds. komunikacji w carVertical i ekspert motoryzacyjny, Fot. carVertical
Matas Buzelis, dyrektor ds. komunikacji w carVertical i ekspert motoryzacyjny, Fot. carVertical

„Dostępność bezpłatnych raportów dotyczących samochodów używanych daje zupełnie nowe możliwości marketingowe, ponieważ transparentność przyciąga klientów. Przy obecnych, dość wysokich cenach samochodów, kupujący ograniczają swoje poszukiwania do miejsc, w których oferuje się pewne auta” – mówi Matas Buzelis, ekspert motoryzacyjny i szef działu komunikacji w carVertical.

Dlaczego transparentność jest tak ważna?

Indeks Transparentności Rynku jest regularnie przeprowadzanym badaniem przez firmę carVertical, które ocenia kraje na podstawie różnych wskaźników w celu ustalenia tych najbardziej transparentnych w handlu samochodami używanymi. Głównym celem jest wykrywanie praktyk cofania liczników i ukrywania historii wypadków. W ostatniej edycji Indeksu Transparentności Rynku Polska zajęła 20. miejsce spośród 25 możliwych.

Według tych danych, tylko 4,9% pojazdów sprawdzonych na platformie carVertical w Polsce miało cofnięty licznik, podczas gdy aż 65,8% odnotowało jakieś uszkodzenia. Istnieje znacznie większe ryzyko zakupu auta w złym stanie technicznym, gdy pochodzi ono od firm importujących pojazdy z zagranicy.

W chwili obecnej, pomimo poprawy sytuacji na rynku polskich samochodów używanych w porównaniu do 5 czy 10 lat temu, oszustwa stały się bardziej wyrafinowane, co sprawia, że ich wykrycie wymaga większego wysiłku, doświadczenia i odpowiedniego sprzętu.

carVertical ma już renomę na polskim rynku

Polska pełni kluczową rolę w strategii rozwoju carVertical, co potwierdzają imponujące wyniki finansowe firmy na naszym rynku. W 2023 roku odnotowano wzrost przychodów o imponujące 66,3%, co świadczy o istotnym wkładzie Polski w globalny sukces carVertical.

carVertical z gigantycznym wzrostem przychodów

„Ponieważ import używanych samochodów w Polsce rośnie, w ubiegłym roku podwoiliśmy naszą sprzedaż do odbiorców biznesowych. To tylko dowodzi, że dealerzy chcą być bardziej transparentni wobec kupujących i przyciągać nowych klientów” – mówi Matas Buzelis.

carVertical dąży do uczynienia raportów historii pojazdu powszechnym standardem na polskim rynku samochodów używanych. W związku z tym, firma kontynuuje pozyskiwanie klientów biznesowych, aby zapewnić kierowcom w Polsce większe bezpieczeństwo podczas dokonywania transakcji.

AAA AUTO od dekad działa w branży

AAA AUTO ma już ponad 30-letnie doświadczenie w branży samochodowej i zawsze stara się zaoferować najwyższą jakość pojazdów. W pierwszych czterech miesiącach 2024 roku firma sprzedała ponad 35 000 samochodów w swoich salonach w Polsce, Czechach i na Słowacji, co jest najlepszym wynikiem od 1992 roku. To oznacza wzrost o 12% w porównaniu do poprzedniego roku. Obecnie prognozy są jeszcze lepsze – świetne wyniki w pierwszym kwartale tego roku pozwalają przewidywać, że w ciągu kolejnych 12 miesięcy firma sprzeda łącznie 100 000 samochodów, przy jeszcze wyższych celach sprzedażowych.

carVertical i AAA Auto korzystają na współpracy

W obecnych czasach, współpraca między carVertical i AAA AUTO w takich działaniach jest kluczowa, ponieważ rynek zmaga się z nowymi wyzwaniami. Oszustwa związane z cofaniem liczników kilometrów oraz inne nieuczciwe praktyki stają się coraz bardziej skomplikowane i wymagają zaawansowanych metod oraz specjalistycznego sprzętu do ich identyfikacji.

AURES Holdings, działająca od długiego czasu w branży kontroli historii samochodów używanych w Europie Środkowej, teraz po raz pierwszy w Polsce oferuje bezpłatny dostęp do danych o samochodach klientom sieci AAA AUTO poprzez ich stronę internetową.

AURES Holdings to pionier w Polsce, oferujący bezpłatne sprawdzenie samochodów za pomocą danych carVertical, podnosząc tym samym standardy transakcji na rynku samochodów używanych.

Źródło: carVertical

 

Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami? 

belka Wiadomości Google

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).