Właściciele serwisów korzystający z aplikacji Castrol Fastscan gromadzą punkty za zakup produktów marki Castrol: EDGE, MAGNATEC, GTX, TRANSMAX do samochodów osobowych oraz produktów Castrol do motocykli, i mogą wymieniać te punkty na atrakcyjne nagrody spośród 10 różnych kategorii — w tym elektronikę użytkową i urządzenia AGD.
Aż 300 serwisów, które jako pierwsze zarejestrują się w nowej aplikacji, otrzyma dodatkowo 1000 punktów powitalnych.
Aplikacja Castrol Fastscan to nie tylko program lojalnościowy, ale również dostęp dla użytkowników do zupełnie nowego centrum wiedzy oferującego wsparcie techniczne, instruktażowe nagrania wideo, a także merytoryczne artykuły na temat serwisu i konserwacji pojazdów. Castrol współpracuje z partnerami z branży motoryzacyjnej, aby tworzyć różnorodne treści skierowane do właścicieli niezależnych warsztatów.
Ta łatwa w użyciu aplikacja to interaktywne centrum cyfrowe, stworzone, aby wspierać niezależne serwisy i oferować im dodatkowe korzyści. Castrol Fastscan jest częścią naszej strategii budowania relacji partnerskich z serwisami oraz ich pracownikami, pomagając warsztatom zwiększać obroty, radzić sobie ze zmianami w branży oraz jeszcze bardziej zwiększać produktywność – stwierdziła Layla Yebaile, Menedżer ds. Marketingu usług serwisowych EMEA w Castrol Europe.
Wszystkie serwisy nabywające produkty Castrol u autoryzowanych dystrybutorów mogą dołączyć do programu lojalnościowego Castrol Fastscan. Więcej informacji można znaleźć TUTAJ.
Źródło: Castrol