Castrol odświeżył ofertę motocyklową | MOTOFAKTOR

Castrol odświeżył ofertę motocyklową

Castrol odświeżył gamę środków smarnych do motocykli i skuterów POWER1 nową FORMUŁĄ 3 w 1, nowymi etykietami oraz zaktualizowanymi opakowaniami.

Nowa linia produktów POWER1 od Castrola to odpowiedź na potrzeby motocyklistów i użytkowników skuterów, oferująca wysokie osiągi w trzech kluczowych aspektach: moc i przyspieszenie, ochrona oraz komfortowa jazda. Dzięki zastosowaniu FORMUŁY 3 w 1, gama POWER1 spełnia wymagania różnorodnych zastosowań w branży motoryzacyjnej.

W badaniach przyspieszenia przeprowadzonych podczas procesu rozwoju produktu, motocykle używające Castrol POWER1 przebyły dystans o osiem metrów dłuższy niż te napędzane popularnym olejem do motocykli i skuterów dostępnym na rynku [1]. Dodatkowo, stwierdzono, że Castrol POWER1 zapewnia o 50% lepszą ochronę przed zużyciem w porównaniu do norm branżowych [2] oraz umożliwia płynne przyspieszanie bez poślizgów i drgań [3].

Poza nową formułą, obecna linia produktów Castrol POWER1 wyróżnia się zaktualizowanym wizerunkiem marki Castrol, który został zaprezentowany w 2023 roku. Ponadto, produkty mają teraz nowe etykiety, które mają ułatwić klientom znalezienie odpowiedniego oleju do swoich motocykli lub skuterów.

Castrol wprowadza w Europie nowe opakowania

W Europie wprowadzono nową wersję małych opakowań Castrol z mniejszą ilością plastiku. Nowa pięciolitrowa butelka zawiera o 20% mniej plastiku niż poprzednia [4], która była jednym z najlepiej sprzedających się produktów w gamie Castrol [5]. Dzięki tym zmianom przewiduje się, że rocznie zaoszczędzi się 1000 ton plastiku w Europie w porównaniu z poprzednimi projektami małych butelek [6]. Nowe butelki zostały także wprowadzone na kluczowych rynkach międzynarodowych, takich jak Chiny i Indie, w 2019 roku, co pozwoliło ograniczyć zużycie plastiku o 4000 ton w porównaniu z poprzednimi wersjami małych butelek [6].

Wdrożenie nowych opakowań jest elementem strategii zrównoważonego rozwoju PATH360 realizowanej przez firmę Castrol, mającej na celu zmniejszenie ilości odpadów i emisji dwutlenku węgla oraz poprawę jakości życia.

Castrol jest ulubioną marką olejów smarowych wśród użytkowników motocykli [7]. Ufają jej m.in. zespoły MotoGP, takich jak Aprilia i LCR Honda.

[1] Na podstawie wyników 30-sekundowego testu przyspieszenia przeprowadzonego przez Castrol na silniku motocyklowym, symulującego przyspieszanie przy w pełni otwartej przepustnicy po starcie lotnym. Testowano oleje 10W-40.
[2] W porównaniu z najnowszym limitem specyfikacji branżowej przy użyciu testu Sequence IVA.
[3] Płynne przyspieszanie testowane przy użyciu motocykla na hamowni podwoziowej. Testowano na Hondzie CB125F przy w pełni otwartej przepustnicy przez 30 sekund po starcie lotnym.
[4] W nowej konstrukcji wprowadzonej w Europie w 2023 r. zużywane jest mniej plastiku wagowo: od 5% (w butelkach jednolitrowych) do 20% mniej (w butelkach pięciolitrowych). Z wyłączeniem butelek o pojemności 0,5 litra.
[5] W 2022 r. Castrol wyprodukował w Europie 11 mln butelek 5-litrowych, 8,5 mln butelek 4-litrowych, 38,5 mln butelek jednolitrowych i 270 tys. butelek półlitrowych. 
[6] Obliczone na podstawie równoważnej ilości i asortymentu poprzednich małych butelek sprzedanych w 2022 r.
[7] Na podstawie wolumenu sprzedaży produktów w 2021 r. zmierzonego i zgłoszonego przez Kline & Company, Inc (2022 r.)

Źródło: Castrol

 

Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami? 

belka Wiadomości Google

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).