Nowy produkt zawiera molekuły Actibond, które przylegają do wewnętrznych komponentów silnika, zapewniając stałą ochronę w trzech fazach jazdy: podczas rozruchu, w trakcie pracy silnika i nawet po jego wyłączeniu[1].
Nowa formulacja ma zapewniać o 50% lepszą ochronę przed zużyciem silnika motocykla podczas rozruchu[2], zapobiegać nagromadzeniu się osadów, aby zapewnić maksymalną możliwą czystość silnika w trakcie pracy i oferować doskonałą ochronę przed korozją, gdy silnik jest wyłączony.
Act>evo to nowy dodatek do istniejącego portfolio środków smarnych do silników motocykli. Produkt ten powstał w oparciu o wewnętrzne i branżowe testy, dzięki czemu spełnia rygorystyczne kryteria wydajności i zapewnia ponadprzeciętną ochronę silnika[3] – komentuje Samit Mehrotra, Global Brand Director MCO w Castrol.
Castrol Act>evo 4T 10W-40 jest dostępny w opakowaniach o pojemności 4 litrów i 60 litrów. Produkt przeznaczony jest do wszystkich czterosuwowych silników motocyklowych, w przypadku których zalecany jest olej API SL (lub o niższej klasyfikacji) lub olej zgodny ze specyfikacją JASO MA2.
Castrol Act>evo 4T 20W-50 jest również dostępny w opakowaniach o pojemności 60 litrów. Produkt przeznaczony jest do wszystkich czterosuwowych silników motocyklowych, w przypadku których zalecany jest olej API SL lub olej zgodny ze specyfikacją JASO MA2.
[1] Ochrona w trakcie rozruchu: W porównaniu z referencyjnym olejem API SL w teście sekwencyjnym IVA.
Ochrona w trakcie pracy: W porównaniu z olejem referencyjnym w przypadku jednocylindrowego silnika motocyklowego marki Yamaha, chłodzonego powietrzem.
Ochrona silnika po wyłączeniu: Wykazana ponadprzeciętna wydajność w porównaniu z brakiem oleju w wymagającym teście korozji trwającym 50 godz., przy temp. 49°C i wilgotności wynoszącej blisko 100%.
[2] W porównaniu z referencyjnym olejem API SL w teście sekwencyjnym IVA
[3] W porównaniu z olejem referencyjnym w przypadku jednocylindrowego silnika motocyklowego marki Yamaha, chłodzonego powietrzem
Źródło: Castrol