Nowa umowa, podpisana w lutym na początkowy okres 5 lat, ma umożliwić firmie Castrol zwiększanie rozpoznawalności marki i wykorzystywanie nowych możliwości handlowych na motoryzacyjnym rynku wtórnym w całym regionie bałtyckim. Umocnić ma również status Castrol jako wiodącej marki środków smarnych dystrybuowanych przez Inter Cars.
Inter Cars z siedzibą w Warszawie jest jednym z największych dystrybutorów części samochodowych w Europie Środkowo-Wschodniej. Niezwykle szeroka oferta produktowa firmy obejmuje zarówno części samochodowe i materiały eksploatacyjne, jak i główne elementy wyposażenia warsztatów.
Biorąc pod uwagę sukces naszej wieloletniej współpracy partnerskiej w zakresie dystrybucji w Europie, mamy pewność, że ta nowa inicjatywa z Inter Cars spełni nasze wspólne wysokie oczekiwania. Z niecierpliwością czekamy na wielu nowych klientów na ważnych rynkach bałtyckich, którzy będą mieli okazję przekonać się o szybkości reakcji i wysokich standardach obsługi klienta, z których Inter Cars jest już znany – skomentował Tom Isaksen, Nordic Sales Manager w Castrol.
Marka Castrol ma niezrównaną reputację, a jej produkty bardzo dobrze sprawdzają się w naszym portfolio dla rynku wtórnego. Cieszymy się z rozszerzenia naszej współpracy. Obie strony są w pełni skoncentrowane na dalszym zwiększaniu udziału Castrol w rynku na całym kontynencie – dodał Mariusz Mroczek, Dyrektor Handlowy ds. Środków Smarnych w Inter Cars.
Źródło: Castrol