Zwycięski serwis odwiedzi sponsorowany przez Castrol profesjonalny fotograf, który zrobi zdjęcia prezentujące warsztat i jego pracowników. Zwycięzca otrzyma także pięć spersonalizowanych plakatów swojego serwisu, 3,5-metrowy baner wewnętrzny oraz baner internetowy, aby promować swój warsztat we współpracy z Castrol EDGE. Serwisy mogą wziąć udział w losowaniu nagród pod adresem www.castrol.com.pl/specjalisciCastrol. Zwycięska firma otrzyma spersonalizowane artykuły promocyjne po 5 czerwca 2022 roku.
Kampania wykorzystuje rozpoznawalność marki Castrol EDGE, polecanego przez mechaników, producentów i zespoły sportów motorowych oleju*. Wysokie ciśnienie w nowoczesnych silnikach powoduje tarcie, które może zmniejszyć moc jednostki napędowej nawet o 10%. Castrol EDGE wykorzystuje nowatorską technologię Fluid TITANIUM Technology, aby sprostać temu ciśnieniu i zmniejszyć tarcie.
To okazja, aby odwdzięczyć się naszym serwisom partnerskim, pomagając im przenieść ich biznes na nowy poziom. Ostatnie badania branżowe wykazały, że mechanicy są bardziej skłonni polecać swoim klientom Castrol niż jakąkolwiek inną wiodącą markę, a jedna trzecia nowych samochodów w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Norwegii opuszcza fabrykę ze środkami smarnymi Castrol w silnikach. Pomagamy niezależnym warsztatom wykorzystać rozpoznawalność marki do kształtowania własnego wizerunku i zwiększania przychodów – komentuje Shailendra Gupte, dyrektor ds. marketingu Castrol w regionie EMEA.
Aby dowiedzieć się więcej o kampanii „Castrol EDGE – Rekomendowany przez Ekspertów” oraz o bezpłatnym losowaniu nagród, należy odwiedzić stronę www.castrol.com.pl/specjalisciCastrol.
* Mechanicy chętniej rekomendowali produkty Castrol niż innych wiodących na rynku marek – badanie GIPA w grudniu 2019 r. i styczniu 2020 r.
Źródło: Castrol