Bazując na wcześniejszych sukcesach w roli sponsora Mistrzostw Świata FIFA i Mistrzostw Europy UEFA, Castrol będzie współpracować z Premier League, aby dzielić pasję kibiców w Wielkiej Brytanii oraz w Chinach, krajach ASEAN, na Bliskim Wschodzie i w Europie.
W ramach umowy Castrol będzie sponsorem Premier League Golden Awards i wprowadzi nowe nagrody, które wzbogacą dotychczasowy zestaw wyróżnień. Castrol zapewni kibicom możliwość oddania głosu i wyrażenia swojej opinii na temat zawodników, występów i kluczowych momentów w sezonie.
Współpraca z Premier League będzie okazją do promowania gamy płynów Castrol do pojazdów elektrycznych, wysokowydajnych smarów i olejów oraz rozwijającej się działalności serwisowej. Ponadto zaprezentowane zostaną produkty i usługi firmy Castrol dla klientów przemysłowych, morskich i energetycznych.
Mandhir Singh, dyrektor generalny firmy Castrol: Biorąc pod uwagę naszą historię sponsorowania piłki nożnej, jesteśmy zachwyceni współpracą z Premier League. Partnerstwo to daje nam doskonałą okazję do zaprezentowania pełnej gamy istniejących i dopiero wprowadzanych na rynek innowacyjnych produktów oraz usług firmy Castrol dla konsumentów i klientów biznesowych. Nie możemy się doczekać, aby ujawnić kilka nowych, ekscytujących inicjatyw dla pasjonatów piłki nożnej na całym świecie.
Richard Masters, dyrektor generalny Premier League: Cieszymy się, że możemy współpracować z firmą Castrol, która z dumą wspiera jedne z najbardziej znanych wydarzeń piłkarskich i sportowych. Castrol to prawdziwie międzynarodowa marka. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z kibicami Premier League na całym świecie.
Źródło: Castrol