Castrol z nową kampanią na 125-lecie marki | MOTOFAKTOR

Castrol z nową kampanią na 125-lecie marki

Castrol prowadzi nową kampanię stworzoną w ramach obchodów 125. rocznicy powstania firmy, która obejmuje konkurs dla pracowników serwisów samochodowych oraz oddzielny konkurs dla ich klientów.

W ramach konkursów przeprowadzanych przez Castrol losowane będą nagrody, w tym dzień na torze wyścigowym i wycieczka do fabryki zespołu Formuły 1. Serwisy zostaną wyposażone w materiały zachęcające klientów do udziału w kampanii, np. w ulotki, banery internetowe i filmy w mediach społecznościowych.

Co dokładnie mogą wygrać serwisy i ich klienci [1]?

Nagrodą główną dla jednego pracownika serwisu i jednego klienta będzie dzień na torze wyścigowym z Palmer Sport, w czasie którego zwycięzcy będą mogli sprawdzić swoje umiejętności jazdy różnymi samochodami sportowymi, m.in. prototypowym JP Le Mans, Ginetta G56 GTA, BMW M4 GTP i Caterham. Program obejmuje również pełny instruktaż przeprowadzony przez zawodowego kierowcę.

Zdobywcy nagrody głównej będą mieli także okazję zwiedzić fabrykę BWT Alpine F1 w Enstone w Anglii, podczas której dowiedzą się, jak produkty Castrol przyczyniają się do poprawy osiągów bolidów wyścigowych. Inżynierowie firmy Castrol współpracują z technikami zespołu BWT Alpine F1, tworząc specjalistyczne środki smarne o ultraniskiej lepkości, które chronią silniki poddawane olbrzymim obciążeniom podczas wyścigów samochodowych.

Nagroda główna obejmuje podróż i transfery do obu obiektów w Wielkiej Brytanii, zakwaterowanie na dwie noce oraz pełne wyżywienie. Dla dwudziestu osób biorących udział w obu konkursach przewidziano także nagrody dodatkowe – kupony o wartości 125 EUR [2].

W związku z tegorocznymi obchodami jubileuszu marki, firma Castrol zaprezentowała nową strategię „Naprzód, W górę, Z duchem czasu”, która ma pomóc zaspokoić zmieniające się potrzeby klientów. Zaprezentowała również specjalne okolicznościowe logo na 125. rocznicę, które ma być wykorzystywane przez cały rok 2024 podczas imprez i działań sponsorskich.

Castrol na rynku już 125 lat

Więcej informacji na temat nowej kampanii z okazji 125-lecia marki można znaleźć TUTAJ.

[1] Regulamin dotyczący losowania nagród będzie opublikowany oddzielnie i będzie regulować wyłącznie warunki konkursu.
[2] Obowiązuje regulamin. Nie jest konieczne dokonanie zakupu.  Promocja odbywa się w terminie od 1 sierpnia 2024 roku do 31 października 2024 r. Tylko dla osób pełnoletnich. Aby wziąć udział, należy postępować według instrukcji podanych na stronie internetowej. Oferta z zastrzeżeniem dostępności. Organizatorem promocji jest Lubricants UK Limited. Pełny regulamin jest dostępny TUTAJ.

Źródło: Castrol

 

Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami? 

belka Wiadomości Google

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).