Chcemy być liderem o najlepszym stosunku jakości do ceny | MOTOFAKTOR

Chcemy być liderem o najlepszym stosunku jakości do ceny

Rozmowa z Benoit Rivallant, prezesem Apollo Tyres w Europie.

31 stycznia br. odbyła się nasza wizyta w fabryce Apollo Tyres w Gyöngyöshalász, niedaleko Budapesztu, gdzie mogliśmy prześledzić cały proces produkcji opon marek Apollo Tyres i Vredestein. Wykorzystaliśmy tę okazję, by zadać też parę pytań Benoit Rivallant, prezesowi Apollo Tyres w Europie.

Ostatnie 2 lata były wymagające dla branży motoryzacyjnej z powodu pandemii. Jak wpłynęło to na działalność Apollo Tyres w Europie?

Nastąpiła mieszanka zarówno pozytywnego, jak i negatywnego wpływu. Dzięki wyższości naszych produktów popyt i wzrost pozostają bardzo silne, zwłaszcza w przypadku naszych produktów całorocznych. Ogólnie dobrze radzimy sobie w całej Europie, szczególnie w Polsce, gdzie zdobywamy udział w rynku. Jako sprawna organizacja byliśmy w stanie dostosować się do pandemii i zmieniającej się sytuacji. Przyznajemy również, że nasza obsługa klientów nie spełnia bardzo wysokich standardów, jakie sobie wyznaczyliśmy; skupiamy się na poprawie tego.

Promując markę Vredestein przywiązujecie dużą wagę do opon całorocznych. Dlaczego?

Segment całoroczny rozwija się szybko. Z tego powodu firma Vredestein jest liderem w tym segmencie, a na przestrzeni lat zostaliśmy uznani za „Producenta Roku” w różnych testach opon. Z dumą możemy powiedzieć, że wprowadziliśmy tę technologię w 1993 roku. Wciąż wprowadzamy nowe produkty, takie jak Quatrac Pro dla segmentów UHP i UUHP. Posiadamy jeden z największych, jeśli nie największy asortyment w tym segmencie. Ale masz rację, jesteśmy również obecni w segmencie letnim i zimowym, oferując bardzo wydajne produkty i szeroką gamę.

Jakie są cele Apollo Tyres w Europie w najbliższej przyszłości?

Przekształcamy naszą firmę, wykorzystując naszą siłę do budowania konkurencyjnej przyszłości. Inwestujemy w nasze zakłady, badania i rozwój oraz zwiększamy naszą współpracę z producentami samochodów poprzez zabezpieczanie uzgodnień dotyczących wyposażenia OE. Naszą ambicją jest być rozpoznawanym jako lider branży o najlepszym stosunku jakości do ceny.

Obecnie w Europie Środkowo-Wschodniej mamy magazyn Apollo Tyres w Polsce oraz fabrykę na Węgrzech. Czy możemy spodziewać się w najbliższej przyszłości jakichkolwiek nowych obiektów w tym regionie, takich jak centrum badawczo-rozwojowe, kolejna fabryka lub coś innego?

Jesteśmy rzeczywiście szybko rozwijającą się firmą. Polska jest jednym z naszych głównych rynków, a nasza inwestycja będzie wspierać wydajność produktów i usług. Na tym etapie nie możemy podać dalszych szczegółów dotyczących naszych przyszłych planów inwestycyjnych.

Jak wiemy, marka Vredestein jest jednym z partnerów legendarnego wyścigu Mille Miglia. Czy są jakieś plany zaangażowania się w inne tego typu wydarzenia w Europie? A może jakieś rozmowy już trwają?

Mille Miglia to świetna platforma, ponieważ pasuje do filarów naszej marki, takich jak europejskie dziedzictwo i Performance Edge. Inwestujemy również w inne sponsoringi, takie jak Manchester United. Nieustannie rozwijamy naszą markę wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).