W styczniu 2020 podpisano list intencyjny, który stał się podstawą do współpracy w zakresie dystrybucji opon marek Continental, Semperit oraz Barum. Szczególny nacisk położony jest na markę Semperit – opony tej marki będą rozprowadzane w Polsce przede wszystkim za pośrednictwem sieci Q Service Castrol. Klienci, którzy kupią opony Semperit w jednym z warsztatów sieci, otrzymają bezpłatnie gwarancję na uszkodzenia mechaniczne. Ponadto w warsztatach sieci dostępne są opony klasy premium marki Continental, a także opony marki Barum. Od 2021 roku opony marki Continental kupowane w sieci warsztatów Q Service Castrol objęte są także bezpłatną gwarancją na uszkodzenia mechaniczne.
Q Service Castrol to ważny partner biznesowy dla Continental Opony Polska. Sieć dynamicznie się rozrasta – w grudniu 2019 roku zrzeszonych w niej było 200 warsztatów, obecnie jest ich już 360, a należy się spodziewać jej dalszego rozwoju. Dla warsztatów współpraca z firmą Continental to gwarancja dostępu do wysokiej jakości ogumienia należącego do różnych segmentów w korzystnej cenie. Ponadto partnerzy Continental mają zapewnioną kompleksową informację o nowościach oferowanych przez niemieckiego producenta, a także bezpłatny dostęp do wiedzy technicznej dzięki platformie szkoleniowej Continental.
Ostatecznymi beneficjentami współpracy obu firm mają być klienci serwisujący swoje samochody i kupujący ogumienie w warsztatach sieci Q Service Castrol, gdzie mają liczyć na fachowe doradztwo w kontekście wyboru najlepszych opon, a także na profesjonalną i kompleksową obsługę samochodu.
Z punktu widzenia firmy Continental Opony Polska współpraca z siecią Q Service Castrol to nie tylko okazja do zwiększenia dostępności oferowanego ogumienia klasy premium, ale także do budowania świadomości kierowców związanej z oponami marki Semperit. Dla Continental ważne jest promowanie bezpieczeństwa jazdy wynikającego ze stosowania najwyższej jakości ogumienia dostosowanego do oczekiwań i potrzeb kierowców.
Źródło: Continental