W przyszłości warsztaty i sprzedawcy będą mogli zobaczyć na pierwszy rzut oka wszystkie produkty, marki i usługi Continental, które wspierają niezależny rynek części zamiennych.
Jako jeden z największych dostawców motoryzacyjnych i producentów opon na świecie, opracowujemy technologie przyszłości. Udostępniamy naszą wszechstronną wiedzę oraz nasze portfolio produktów i usług naszym partnerom na rynku części zamiennych. Już teraz oferujemy szeroką gamę produktów, w tym opony, elementy napędowe, elektronikę, hamulce i rozwiązania diagnostyczne - i stale poszerzamy tę ofertę. W dłuższej perspektywie zamierzamy zaoferować wszystko dla przyszłej mobilności z jednego źródła - w tym odpowiednie usługi, szkolenia i koncepcje promocji sprzedaży dla warsztatów i salonów sprzedaży. Platforma informacyjna, która sobie z tym poradzi, jest niezbędna.
szef sprzedaży w jednostce biznesowej Independent Aftermarket w Continental - Stefan DoetschPo raz pierwszy Continental oferuje bezpłatny i kompleksowy katalog online, który skupia wszystkie marki i produkty. Umożliwi to dealerom i warsztatom łatwą identyfikację odpowiedniej części zamiennej z oferty. Odpowiednią osobę kontaktową dla grupy produktów można również łatwo i szybko znaleźć – dostępne są także filmy objaśniające i produktowe.
Strona będzie początkowo dostępna w siedmiu językach: niemieckim, angielskim (amerykańskim i międzynarodowym), francuskim, włoskim, rosyjskim, serbskim i hiszpańskim – a firma technologiczna stopniowo poszerza ofertę. Witryna rozpoznaje również kraj, z którego jest uzyskiwany dostęp, i automatycznie otwiera się w odpowiednim języku. Deweloperzy położyli również duży nacisk na projekt przyjazny dla użytkownika i responsywny, dzięki czemu strona ma być zawsze przejrzysta – niezależnie od tego, czy jest dostępna na komputerze, tablecie czy smartfonie.
Źródło: Continental