Laur Konsumenta to prestiżowe, niezależne wyróżnienie przyznawane bezpośrednio przez konsumentów, które powstało, aby uhonorować najbardziej zasłużone marki w swoich kategoriach. Tytuł przyznawany jest na podstawie głosów respondentów oddawanych podczas ankiet telefonicznych oraz na najpopularniejszych portalach internetowych, takich jak serwisy Grupy Wyborcza.pl, Grupy Gazety Prawnej czy Grupy Polska Press. W najnowszej, XIX edycji rankingu, Continental otrzymał 17% (180) z 1060 oddanych głosów w kategorii „Innowacyjne technologie branży motoryzacyjnej (opony)”, co uplasowało markę na pierwszym miejscu w tej kategorii.
Elitarne grono marek, któremu rokrocznie, mimo zmieniających się trendów rynkowych, udaje się utrzymywać czołową pozycję w plebiscycie Laur Konsumenta, zasługuje na specjalne wyróżnienie. Taką nagrodą jest tytuł Top Marka, który został przyznany marce Continental. Tym prestiżowym godłem mogą się pochwalić marki o szczególnej pozycji niekwestionowanego lidera w swojej kategorii.
Jesteśmy dumni z faktu, że opony Continental, oprócz topowych pozycji w profesjonalnych testach drogowych, cieszą się również ogromnym zaufaniem klientów, o czym świadczy przyznanie nam tytułu Top Marka Laur Konsumenta. Jest to dowód niezwykłego zaufania, jakim darzą naszą markę kierowcy oraz najwyższego poziomu osiągów i bezpieczeństwa, zapewnianego przez opony Continental – mówi Piotr Snakowski, Head of Marketing w Continental Opony Polska.
Na zbliżający się sezon letni Continental oferuje nową, najwyższej klasy oponę PremiumContact 7, dostępną w rozmiarach dopasowanych do szerokiej gamy pojazdów. W ofercie producenta znajduje się również wielokrotnie nagradzana opona całoroczna AllSeasonContact, gwarantująca niezawodność w każdych warunkach pogodowych.
Źródło: Continental