Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions wprowadził zmiany na opakowaniach swoich produktów. Wyraźne oznakowanie kodem QR Schaeffler One Code gwarantuje, że warsztaty zobaczą kod przed przystąpieniem do naprawy, wraz ze wszystkimi powiązanymi informacjami dotyczącymi produktu na portalu REPXPERT. Ponadto warsztaty mogą teraz zbierać znacznie więcej punktów bonusowych, ponieważ program bonusowy REPXPERT został rozszerzony o wszystkie produkty znajdujące się w portfolio Schaeffler.
Schaeffler OneCode zapewnia bezpośredni dostęp do informacji o produkcie za pośrednictwem kodu QR na opakowaniu. Znacznie upraszcza to codzienną pracę warsztatu naprawczego, ponieważ za pomocą jednego skanu z poziomu smartfona dostępne są istotne dla naprawy, stale aktualizowane informacje o ponad 40 000 produktów Schaeffler. Bez względu na to, czy dotyczy to katalogu dostępnych części, danych technicznych czy narzędzi specjalnych. Schaeffler OneCode zawiera indywidualny numer seryjny elementu, dzięki czemu można w czasie rzeczywistym zweryfikować, czy jest to autentyczny produkt Schaeffler. Wreszcie, portal warsztatowy Schaeffler REPXPERT oferuje dostęp do szerokiej oferty szkoleń i kursów.
Zmiany dotyczą nie tylko samych opakowań. Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions rozszerzył również program bonusowy REPXPERT. Wcześniej punkty bonusowe były dostępne wyłącznie dla zestawów naprawczych i narzędzi specjalnych, natomiast teraz wirtualne punkty warsztaty otrzymują za każdy produkt Schaeffler i mogą je wymieniać na atrakcyjne nagrody. Wystarczy zarejestrować się w programie, zeskanować kod Schaeffler OneCode i zbierać punkty bonusowe.
W ramach rozszerzenia programu premiowego Schaeffler Vehicle Lifetime Solutions dostosował i ustandaryzował system bonusowy. Liczba punktów w poszczególnym produkcie jest teraz oparta na średniej cenie linii produktowej i może być wyświetlana bezpośrednio podczas skanowania lub wyszukiwana w katalogu produktów przy użyciu numeru części. W związku z rozszerzeniem programu bonusowego liczba punktów bonusowych dla zestawów naprawczych mogła również ulec zmianie.
„Znaczenie opakowań jest często niedoceniane. Dla nas jest to jeden z najpotężniejszych sposobów komunikacji z warsztatami. Dlatego też rozwinęliśmy nasz projekt opakowania, aby zaoferować mechanikom jeszcze większą wartość dodaną w ich codziennej pracy. Z jednej strony, poprzez znaczne przyspieszenie procesów naprawczych. Z drugiej strony, ponieważ każdy pojedynczy skan jest teraz wart dodatkowych punktów. Zgodnie z naszą misją, napędzamy cyfrową transformację na rynku części zamiennych, zwiększając konkurencyjność warsztatów, a także zmniejszając nasz wpływ na środowisko – ponieważ możemy zrezygnować z dodatkowych, papierowych kuponów do naliczania punktów bonusowych” – wyjaśnia Sven Olev Müller, Dyrektor Działu Vehicle Lifetime Solutions Schaeffler REPXPERT.
Źródło: Schaeffler