Dzięki MEYLE Exhibition Hamburg 2021 firma MEYLE kontynuuje swój cyfrowy rozwój i podobnie jak w 2020 roku oferuje cyfrową platformę dyskusyjną dla niezależnego rynku wtórnego.
Cieszymy się, że tak wielu naszych klientów i partnerów ponownie przyjęło nasze zaproszenie i że mogliśmy intensywnie wymieniać poglądy na tematy związane z MEYLE – cieszy się Christian Ludwig, wiceprezes ds. sprzedaży MEYLE AG.
Za pomocą cyfrowego narzędzia do planowania i zarządzania, opracowanego specjalnie na potrzeby targów MEYLE, możliwe było ustalenie indywidualnych spotkań z dokładnie dopasowanymi tematami dla każdej grupy uczestników.
Po ponad roku mobilnej pracy cyfrowy i szybki dostęp do informacji nadal odgrywa istotną rolę na niezależnym rynku wtórnym i umożliwia efektywną i ukierunkowaną wymianę know-how w branży. Dalszy rozwój naszego cyfrowego formatu targów był logiczną konsekwencją. Mimo to liczymy oczywiście, że będziemy mogli jak najszybciej kontynuować te tematy podczas osobistych spotkań – wyjaśnia Ludwig.
Firma MEYLE poruszyła wiele tematów. Obok rozwiązań cyfrowych, takich jak DRIVER Portal czy bogata oferta szkoleń cyfrowych, eksperci techniczni przedstawili liczne tematy ze świata produktów MEYLE. Specjalnie przygotowane animacje ilustrowały produkty MEYLE i przekazywały istotne techniczne know-how.
Oprócz tego zaprezentowano interesujące nowości, np. w sektorze elektroniki świece żarowe z czujnikiem ciśnienia MEYLE‑ORIGINAL i przewód zatrzymania oleju MEYLE‑ORIGINAL. W sektorze układów zawieszenia i kierowniczych producent z Hamburga zapowiedział rozszerzenie portfolio zestawów MEYLE o nowe, praktyczne zestawy naprawcze zwrotnic kół i przegubów wahacza MEYLE‑ORIGINAL. Także w innych kategoriach produktów ogłoszono istotne innowacje.
Oprócz tego firma MEYLE znacząco rozszerzyła asortyment w zakresie silników, napędów i hamulców, aby zaoferować klientom na rynku wtórnym jeszcze bogatsze portfolio do najrozmaitszych potrzeb.
Podczas targów cyfrowych poruszono również tematy związane z przedsiębiorstwami i przyszłością.
Rynek wtórny to nie tylko lepsze części i rozwiązania, ale także standard danych, bardziej niezawodne usługi oraz wspólne patrzenie z klientami w tym samym kierunku i praca z nimi – wyjaśnia Ludwig – Dlatego tematy dotyczące rozwiązań cyfrowych, szkoleń, odpowiedzialności korporacyjnej, zarządzania jakością czy działań marketingowych z klientami są równie ważnymi elementami składowymi wspólnego sukcesu.
Stale pozytywne opinie klientów potwierdziły ożywioną wymianę poglądów na istotne i bardzo aktualne tematy i jeszcze bardziej wzmocniły cyfrowy rozwój MEYLE. W związku z tym również na rok 2022 zaplanowano działania i formaty cyfrowe.
Źródło: MEYLE