Po naciśnięciu pedału sprzęgła, ruch tłoka powoduje wzrost ciśnienia w cylindrze głównym sprzęgła, który przechodzi przez przewód hydrauliczny do cylindra podrzędnego. Od tego momentu ciśnienie jest przekazywane do mechanizmu zwalniającego, który otwiera sprzęgło, a tym samym przerywa przepływ mocy z silnika do skrzyni biegów.
Czujniki położenia na cylindrze głównym zapewniają większą wydajność i precyzję w przenoszeniu mocy, zapewniając tym samym większe bezpieczeństwo, komfort i kontrolę emisji.
Beztarciowe powierzchnie łożysk tłoków i wysokiej jakości materiały uszczelniające gwarantują długi cykl życia.
Przed montażem należy wymienić uszczelki kabli połączeniowych. Jeśli sprzęt jest zanieczyszczony lub zalega z obsługą, należy go wymienić. Uwaga: używaj tylko zatwierdzonego sprzętu. Sprawdź układ pedałów pod kątem uszkodzeń i działania.
Sprawdź również funkcję aktywacji elektrycznej i zasilania powietrzem. Zarysowania i załamania kanałów powietrznych lub styków elektrycznych mogą spowodować nieprawidłowe działanie. System należy następnie odpowietrzyć i ustawić zgodnie z wymaganiami dla konkretnego pojazdu.
Źródło: Diesel Technic