Program Bosch eXchange obejmuje szeroką gamę produktów częściowo regenerowanych fabrycznie. Program jest uzupełniany nowymi produktami, aby zapewnić wysokie pokrycie rynku i dostępność części dla serwisów samochodowych. Są to m.in.: elementy układu wtryskowego (wtryskiwacze, pompowtryskiwacze, moduły zasilające Denoxtronic) oraz układu kierowniczego, rozruszniki, alternatory i zaciski hamulcowe.
Wysoka jakość w dobrej cenie
Produkty Bosch eXchange są zwykle tańsze niż ich nowe odpowiedniki, a jednocześnie spełniają standardy produkcji jak na pierwszy montaż i rygorystyczne testy jakości. Dzięki częściom BX serwisy samochodowe mogą zapewnić klientom wysoką jakość napraw przy jednoczesnym obniżeniu kosztów.
Łatwy zwrot rdzenia
Proces zwrotu rdzeni przez jest prosty! Przy zakupie produktu BX zostanie naliczona kaucja, którą serwis otrzyma z powrotem pod warunkiem zwrotu zużytej części spełniającej kryteria zwrotu. Serwis zwraca część dystrybutorowi, który przeprowadza zwrot logując się na stronie programu. Znakomita większość zużytych części jest akceptowana.
Oszczędność czasu
Produktów regenerowanych fabrycznie serwis może użyć od razu – nie musi czekać na naprawę części w specjalizującym się w takich usługach warsztacie.
Program BX opiera się na ponownym wykorzystaniu materiałów.
Bosch angażuje się też w odbudowę obszarów leśnych. W 2022 roku wspólnie z Fundacją Aeris Futuro Bosch posadził 10 000 drzew w otulinie Parku Narodowego Gór Stołowych, w gminie Lewin Kłodzki. W 2024 odbędą się nasadzenia na kolejnych obszarach.
Serwisy samochodowe mogą dołączyć do zaangażowania Boscha w sadzenie lasów. Za każdą rejestrację do promocji na produkty BX w Programie punktowym extra jesienią 2024, Bosch ufunduje 1 dodatkowe drzewo! Więcej o promocji i jej warunkach TUTAJ.
Nie jesteś pewien, czy części, które masz, nadają się do regeneracji? Sprawdź kryteria zwrotu:
Artykuł sponsorowany przez Bosch