W 2021 roku serwis Motointegrator.com ponownie poprosił kierowców by wskazali, czym kierują się klienci przy wyborze warsztatu samochodowego oraz co, w największym stopniu, wpływa na ich zadowolenie z usługi.
Niezmiennie, najważniejszym czynnikiem wpływającym na wybór konkretnego serwisu samochodowego są opinie – znajomych i rodziny oraz te znalezione w Internecie. Tym, co najbardziej wpływa na zadowolenie klienta po wizycie jest jakość wykonanej usługi.
Co się zmieniło w nastawieniu kierowców do warsztatów w porównaniu do zeszłego roku? Rola znajomych i rodziny w wyborze warsztatu ustąpiła miejsca opiniom w Internecie.
Pełny raport dostępny jest pod tym linkiem.
Badanie wykonane zostało na przełomie listopada i grudnia 2021 roku. Wzięło w nim udział blisko 300 osób.
Motointegrator.com jest rozbudowaną platformą internetową, dzięki której kierowcy mogą nie tylko w łatwy sposób znaleźć odpowiadający im warsztat, ale także skontaktować się z nim bezpośrednio przez stronę, a w przypadku niektórych mechaników także umówić się na wizytę online. Obecnie w serwisie zarejestrowanych jest ponad 12 000 warsztatów samochodowych z całego kraju. Każdego miesiąca strona odwiedzana jest ponad 600 000 razy, co czyni ją idealnym narzędziem do promocji serwisu samochodowego.
Źródło: Inter Cars