Historycznie użytkownicy mieli dostęp do katalogów specyficznych dla rynku, z których każdy miał nieco inny styl i układ w zależności od lokalizacji użytkownika, podczas gdy w nowym katalogu, po wybraniu regionu, wygląd, format i funkcjonalność są jednolite i dostępne w 14 różnych językach.
Ponieważ informacje o produkcie są tak ważną funkcją na współczesnej witrynie internetowej, dlatego też możliwość dostępu do nich z dowolnego jej obszaru była priorytetem w projekcie rozwoju. Z tego powodu umieściliśmy widżet w prawym dolnym rogu każdej strony, który umożliwia użytkownikom przejście do sekcji katalogu lub powrót do niej z dowolnej części witryny za pomocą jednego kliknięcia. Poprawiliśmy również komfort użytkownika, zwiększając liczbę metod wyszukiwania i poszerzając liczbę grup produktów, które zawiera katalog, co odzwierciedla ciągły rozwój programu Dayco Aftermarket. W bardziej przejrzysty i spójny sposób prezentowane są również zdjęcia przy użyciu wysokiej jakości grafiki, a intuicyjny charakter projektu sprawia, że może on działać z równą przejrzystością i skutecznością, niezależnie od tego, czy jest oglądany za pomocą przeglądarki stacjonarnej, tabletu czy smartfona. Te innowacje sprawiają, że katalog jest bardziej przyjazny dla użytkownika i ma dodatkowe funkcje, takie jak historia wyszukiwania, możliwość opuszczenia go, odwiedzenia innych obszarów witryny, powrotu i wznowienia wyszukiwanie w tym samym miejscu, w którym przerwano, czyni go jeszcze bardziej wszechstronnym i łatwym w użyciu. Dayco jest firmą globalną o spójnych standardach i metodologii we wszystkich obszarach swojej działalności, dlatego tak ważne jest dla nas, aby te kluczowe atrybuty znalazły odzwierciedlenie w witrynie internetowej firmy, a zwłaszcza w kształcie i funkcjonalności katalogu, ponieważ jest to jeden z głównych atutów serwisu.
Senior IT Manager w Dayco Global Digital Solutions - Enzo Rabante
Źródło: Dayco