Firma Denckermann ze swojej strony dla przyszłego pracownika oferuje:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji
- współpracę z zespołem doświadczonych specjalistów
- umowę o pracę
- pracę od poniedziałku do piątku w systemie jednozmianowym 9:00-17:00
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz atrakcyjny system premiowy
- niezbędne narzędzia pracy oraz pakiet medyczny
- możliwość rozwoju kompetencji oraz udział w ciekawych szkoleniach i projektach.
Do zadań nowego pracownika należeć będą:
- zarządzanie i rozwój przydzielonych linii produktowych
- przygotowywanie i wprowadzanie nowych linii produktowych
- implementacja i aktualizowanie danych w programie TecDoc
- prognozowanie zakupów i zapewnienie dostępności produktów
- odpowiednie pozycjonowanie cenowe produktów oraz opracowywanie cenników
- analiza rynku i oferty konkurencji.
Od idealnego kandydata Denckermann oczekuje:
- minimum komunikatywnej znajomości języka angielskiego
- znajomości programu TecDoc
- minimum 2-3 lat doświadczenia na stanowisku Product Manager/Specjalista ds. Produktu dla rynku części samochodowych (pojazdy osobowe i/lub ciężarowe)
- bardzo dobrej obsługi komputera (Excell, Access).
CV w języku polskim ze zdjęciem należy przesyłać na adres rekrutacja@denckermann.pl z podaniem w tytule: Product Manager.
Źródło: Denckermann