Podczas ceremonii, która niestety musiała odbyć się online ze względu na ograniczenia związane z koronawirusem, DENSO otrzymało nagrodę za osiągnięcie znaczących celów w różnych kluczowych dla strategii GroupAuto kategoriach, m.in. jakość, sprzedaż, logistyka i marketing – a więc we wszystkich obszarach kluczowych dla sukcesu każdej firmy.
Cieszę się, że mogę odebrać nagrodę w imieniu DENSO. Żałuję tylko, że wydarzenie odbywa się online, ponieważ byłoby wspaniale móc uczcić tę prestiżową nagrodę prawdziwym spotkaniem – powiedział Nigel Cole, DENSO Global ITG Manager.
Ostatnie dwa lata były trudne dla wielu ludzi i większości branż. Niezależny rynek części zamiennych po raz kolejny udowodnił jednak swoją odporność, a nawet wykazał duże oznaki poprawy. DENSO i pozostali dostawcy są bardzo wdzięczni za pracę i wysiłki GroupAuto i jej członków mające na celu stymulowanie branży – dodał.
Nagroda jest wyrazem poparcia dla podstawowych wartości DENSO Aftermarket oraz uznania wysiłków, jakie firma podejmuje, aby nie tylko spełniać, ale również przekraczać wysokie oczekiwania grupy zakupowej.
Źródło: DENSO