Podczas „PitStopu” specjaliści sprawdzają m.in. stan zawieszenia, oświetlenia, ogumienia, płyny eksploatacyjne i wycieraczki – czyli elementy, które kierowcy powinni kontrolować niezależnie od pory roku. Na miejscu dostępni są eksperci, którzy odpowiadają na pytania związane z funkcjonowaniem pojazdów. Na stanowisku Denso specjaliści przeprowadzają inspekcję pojazdów za pomocą nowego narzędzia – e-Videns.
E-Videns umożliwia kompleksową inspekcję pojazdu, na którą składa się krótki kwestionariusz dla kierowcy, skan systemów, odczyt danych z pracującego silnika oraz kontrola wizualna. E-Videns skanuje wszystkie dostępne systemy pojazdu w poszukiwaniu kodów błędów i monitoruje dane pobierane z silnika pracującego w różnych warunkach. Informacje te są następnie porównywane z danymi referencyjnymi przechowywanymi przez Denso w chmurze, aby pomóc mechanikom zidentyfikować wszelkie nieprawidłowości i zapobiec potencjalnym usterkom.
Po najnowszej aktualizacji, e-Videns umożliwia także kasowanie interwałów serwisowych (SIR) i kodów błędów diagnostycznych (DTCR). Kasowanie interwałów serwisowych może odbywać się ręcznie lub automatycznie, w zależności od marki i modelu pojazdu. Umożliwia wykasowanie m.in. terminu serwisu i liczby kilometrów, inspekcji olejowej, inspekcji hamulców oraz przeglądu technicznego. Funkcja kasowania błędów diagnostycznych pozwala technikom szybko i łatwo zresetować kontrolkę silnika, po czym e-Videns ponownie skanuje wszystkie systemy pojazdu, aby potwierdzić, że kody zostały skasowane.
Najbliższe planowane* „PitStopy”, w których weźmie udział Denso, to m.in.:
*ProfiAuto zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wydarzenia. Najbardziej aktualne informacje są dostępne na stronie eventów.
Więcej informacji o Denso e-Videns można znaleźć pod linkiem.
Źródło: Denso