Akcja kierowana jest do właścicieli stacji paliw, ale także myjni, serwisów, parkingów oraz punktów pomocy drogowych. Główną ideą jest zwiększenie wygody przewoźników w dostępie do najróżniejszych typów usług. Nowi partnerzy także na tym korzystają. Dzięki temu, że łączą swój biznes ze skalą działania DKV Mobility mają zapewnioną darmową promocję swoich usług.
Wśród naszych partnerów mamy firmy, których obroty i zyski po połączeniu sił z DKV wzrosły o kilkaset procent – mówi Anna Biekionis, menedżer zespołu operatora w Polsce – Wynika to między innymi z faktu, że informacje o ich marce i usługach są łatwe do wyszukania w Internecie, za pośrednictwem serwisu DKV Maps lub poprzez aplikację “DKV Mobility”. W przypadku stacji paliw atut stanowią duże wolumeny kupowanego paliwa, bo klientami operatora są profesjonalne przedsiębiorstwa przewozowe i flotowe, które obsługują większość transportu krajowego i międzynarodowego – dodaje.
Do współpracy zaproszone zostały zarówno prywatne, pojedyncze stacje paliw, jak i całe sieci oraz punkty serwisowe: myjnie, warsztaty, parkingi, itp. DKV Mobility zapewnia dedykowane wsparcie dla nowego partnera, a także bezpieczny model rozliczeniowy. Korzyścią biznesową jest ustalone wynagrodzenie oraz zwiększenie prestiżu prowadzonej działalności, dzięki dołączeniu do sieci serwisowej DKV, kojarzonej z wysoką jakością usług i produktów. W 2021 roku do grona podmiotów honorujących kartę paliwowo-serwisową DKV dołączyły m.in. GM7, Müller, Na Skarpie, Ochman czy ZMG.
Więcej informacji, jak zostać partnerem DKV Mobility, można uzyskać TUTAJ.
Źródło: DKV