Do warsztatu bez wychodzenia z domu – dzięki aplikacji | MOTOFAKTOR

Do warsztatu bez wychodzenia z domu – dzięki aplikacji

Kontakt, wycena, wybór terminu odbioru i dostarczenia auta przez serwis oraz płatność, wszystko to załatwimy zdalnie, za pośrednictwem aplikacji ProfiAuto.

Aplikacja to projekt, który funkcjonuje już od dłuższego czasu. Do tej pory umożliwiała m.in. zlokalizowanie najbliższego serwisu, umówienie terminu naprawy i ustalenie szczegółów – wszystko online. Teraz wzbogacona zostanie o funkcjonalności, które pozwolą klientowi przeprowadzić całość naprawy zdalnie, bez wychodzenia z domu.

Sytuacja związana z koronawirusem pokazuje, że wszyscy musimy szybko przystosowywać się do zmian. Nowa odsłona aplikacji, nad którą intensywnie pracujemy pokaże, że naprawianie też może być zdalne - z punktu widzenia klienta warsztatu, stosującego się do zalecenia #zostańwdomu. To ważne zarówno dla kierowców, którzy poszukują teraz bezpiecznych alternatyw, jak i warsztatów samochodowych, które jak wiele innych biznesów, muszą się mierzyć ze skutkami ekonomicznymi pandemii.

dyrektor marketingu ProfiAuto - Łukasz Kopiec

 

Za pośrednictwem aplikacji, kilkoma kliknięciami na smartfonie, bez konieczności wizyty w warsztacie, będzie można nawiązać szybki kontakt z serwisem samochodowym, otrzymać wycenę usług, wybrać termin naprawy, odbiór i zwrot auta przed dom oraz wygodną płatność – kartą, BLIK-iem lub szybkim przelewem online. Aplikacja automatycznie wybierze także najbliższy warsztat świadczący interesujące nas usługi.

Całkowicie zdalna usługa ma być możliwa dzięki opcji „Door to door” wybieranej z poziomu aplikacji. Po samochód we wskazane miejsce zgłosi się wtedy przedstawiciel warsztatu. Po skończonej naprawie lub innej czynności serwisowej auto zostanie zdezynfekowane, wyczyszczone i odstawione z powrotem.

 

Alternatywą jest opcja „Zaparkuj samochód w serwisie”. Działa ona podobnie, z tą różnicą, że to kierowca przywozi samochód do warsztatu w wyznaczone miejsce i zostawia bez kontaktu bezpośredniego z obsługą. Mechanicy wykonują zlecone zadania, a następnie informują kierowcę o możliwości odbioru pojazdu z parkingu lub dostarczają go we wskazane miejsce.

 

Za pośrednictwem aplikacji można też skorzystać z naprawy tradycyjnie – przywożąc i odbierając samochód samodzielnie, w bezpośrednim kontakcie z pracownikami serwisu.

Z pełnymi funkcjonalnościami startujemy już w maju. Początkowo pilotaż obejmie kilkanaście miast w Polsce. To moment intensywnych napraw samochodów po zimie, część klientów dopiero teraz decyduje się na wymianę opon. Cieszy nas, że będziemy mogli odpowiedzieć na bieżące potrzeby kierowców.

- Łukasz Kopiec

 

Aplikację można już teraz pobrać w Google Play i AppStore i poczekać na jej najświeższą, majową aktualizację. Więcej szczegółów dotyczących możliwości aplikacji i najaktualniejsze informacje znajdują się TUTAJ.

 

Źródło: ProfiAuto

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).